ATI werkt niet op mn AMD moederbord

Pagina: 1
Acties:

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 15:00
Hey luitjes,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb hier 2 pc's liggen, een met een AOpen AK73(a)-v moederboard en een met een MSI MS-6198 moederbord. Nu probeer ik (omdat beide pc's half werken) er een van te maken. Ik heb liever Pentium, maar omdat ik mijn AOpen mooier vind besloot ik die te gebruiken.

Okay alles netjes erin. Er zat normaal een GF2 videokaart in, omdat ik deze aan mn vriendin beloofd heb probeer ik er nu een ATI in te proppen. Ik gebruik de 'nieuwe' pc dan toch niet voor (zware) grafische dingen. Echter lijkt het alsof de AOpen AK73(a)-v de ATI niet pakt. Als ik opstart krijg ik een zwart beeld. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? of wat er nogmeer mis zal kunnen zijn? Alles werkt naar mijn idee prima.

Anders kan ik altijd nog mijn MSI MS-6198 proberen.

Bij voorbaat dank
AuC

[ Voor 2% gewijzigd door AuC op 18-08-2003 20:54 . Reden: AK74(a)-v veranderd in AK73(a)-v ]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou je MSI eens proberen, misschien is je ATI wel kapot :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke ATI-kaart gaat het precies om? En wat heb je zelf al geprobeerd? Reset de BIOS van het moederbord eens. Weet je trouwens zeler dat de ATI werkt?

• AuC
Pollewob schreef op 18 August 2003 @ 20:36:
Welke ATI-kaart gaat het precies om? En wat heb je zelf al geprobeerd? Reset de BIOS van het moederbord eens. Weet je trouwens zeler dat de ATI werkt?
Het gaat hier om een ATI Rage LT Pro 8. Ik weet niet zeker of de ATI nog werkt, heb de kaart een tijdje niet in gebruik gehad. Maar de laatste keer dat ik hem gebruikte werkte die prima.

Ik zal eens even mn BIOS resetten....

• AuC
AuC schreef op 18 August 2003 @ 20:44:
[...]

Het gaat hier om een ATI Rage LT Pro 8. Ik weet niet zeker of de ATI nog werkt, heb de kaart een tijdje niet in gebruik gehad. Maar de laatste keer dat ik hem gebruikte werkte die prima.

Ik zal eens even mn BIOS resetten....
Edit:
Bios reset heeft geholpen. Bedankt 8)

Edit 2:
Perongeluk op quote geklinkt ipv edit... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door AuC op 18-08-2003 20:57 ]