Toon posts:

Dell? Slechte ervaringen!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er ook iemand die goede ervaringen met Dell comps. heeft?
Ik heb laatst op internet geheugen besteld. na 4 weken nog niet ontvangen en ze hebben wel alvast het geld van mijn rekening gehaald. Uren en Uren bij hun in de wachtstand gestaan maar helaas zonder resultaat. Geld hebben ze ook nooit teruggestort dus via creditcard maatschappij geld terug laten storten (chargeback)

ps. het gaat dus over de service, niet over het produkt

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 23:39

Infinithlon

i was there!

(jarig!)
Ik neem aan dat je het over de verkoop services van Dell hebt, want over de computers kan ik niet klagen.
Ik heb nu al 2 jaar een Dell desktop, en hij draait nog steeds goed (wel wat upgrades uitgevoerd). De online documentation is perfect. Voor mijn precieze systeem (dat dus al 2 jaar oud is) staan op internet honderden drivers, die ook regelmatig vernieuwd worden (win2k/ME drivers bijv.), er staan guides in over hoe je er bijvoorbeeld een nieuwe HD in moet zetten (met plaatjes specifiek voor mijn systeem!), en nog veel meer.
Tis alleen niet zo'n tweakbare computer :( :( :( maar ja toen ik hem kocht was 'k nog niet zo'n tweaker, en hij was lekker goedkoop
(zeg zelf: 2 jaar terug een P2-400 met 128 MB RAM, 17" trinitron voor 2800 piek? koopje toch? en die onboard 3COM NIC komt nu goed van pas op campusnet >:) >:))

when i wake up people take up mostly all of my time!

Verwijderd

Hmmm mijn vriendin heeft ook een DELL thuis en ik moet zeggen dat het voor een OEM een puik ding is, er zit tenminste ECHTE hardware in. Ok het is wel een P3 daar ben ik niet zo kapot van, maar verder is het voor een OEM een goede pc......

Maar geef mij maar een zelfbouwproject :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan beter zelf gaan bouwen, is veel beter en goedkoper... :P

Whatever.

Verwijderd

Zeker geen slechte ervaringen mee
Ik heb ook een Dell en hij is echt perfekt hoor

Verwijderd

Topicstarter
nee, het gaat inderdaad over de service.
o.a. Helpdesk is onbereikbaar en als je ze eindelijk aan de lijn hebt, dan kunnen ze je niet helpen.
Pagina: 1