Toon posts:

Achterspeakers doen beetje raar....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem en ik weet niet waar het aan ligt. Heb sinds kort een pioneer keh-p7020R. Het zit aangesloten op 6 speakers.
2 voor +2 tweaters. En achter 2x Originele BMW's speakers en 2x pioneer speakers van 250 watt elk. Het rare is dat als ik de balans naar rechts regel of naar links het geluid veel en veel dieper klinkt dan dat ik de balans op gelijk heb staan. :? Ik vroeg me af waar dit aan ligt? Is het het vermogen van de radio of iets anders......?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dan heb de + en - van een of meerdere speakers waarchijnlijk andersom zitten

waarchijnk van die 250 watt dingen

[ Voor 40% gewijzigd door Fish op 18-08-2003 19:37 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Zou het daardoor komen?? Wist niet dat het zo'n invloed had. Ik weet wel dat de bewegingen van de woofertje anders zijn dan....afhankelijk van + en -

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 19:39 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

voor die bass tonen is het wel belangrijk det de conussen zich tegelijkertijd naar de ruimte toe/of terug gaan. anders zuigt de ene als het ware de ander op.

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
ga gelijk proberen, laat wel weten of er verandering is. Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 19:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
hey ik ben bezig geweest en wat een genot. :D ....het lag dus wel daaraan. Ik dacht echt dat ik het goed had gedaan, maar kennelijk niet. Had bijna een sub-woofer geplaatst om wat lage klanken te hebben, maar dat heb ik nu niet meer nodig. Klinkt echt super...heel erg bedankt voor de tip. _/-\o_
Pagina: 1