Toon posts:

E-Tech inbelproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het duurt soms wel 8 keer voordat ik goed op internet zit met een 56k modem van e-tech. De ene keer kan hij na het wachtwoord checken "geen connectie" krijgen, de andere keer komt hij daar al niet eens. Dan geeft het modem zelfs andere geluidjes. Soms is ie wel goed ingebeld, maar krijg ik geen data binnen :|

Provider is inter.nl.net en die deed het hiervoor altijd goed.

OS = XP + servicepack + nieuwste e-tech drivers

Verwijderd

Topicstarter
Nobody knows???

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hang je pc eens aan een geaard stopcontact en kijk eens of het helpt als je telefoontoestellen loskoppelt. (Dus dat je alleen de modem aan de telefoonlijn hebt)

Firmpete on Aerie Peak

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Kwaliteit van provider KAN achteruitgaan natuurlijk. Probeer gewoon eens wat anders. Bij mij werkt KPN Direct altijd goed (als backup): 06760-12321, user kpn, geen password.
Sinds kort moet ik voor POP3-mail van Wanadoo echter inbellen met die ISP en sjongejonge, dat geeft dus de grootste problemen. Regelmatig "failed to connect" of "invalid user/password", wat dus echt bij Wanadoo fout zit. Inbellen met KPN, TU Delft of Superweb werkt namelijk altijd perfect!

Natuur KAN ook je modem brak zijn geworden. Voorheen had ik intern modem die problemen gaf zoals jij beschrijft en die heb ik vervangen door een extern modem. Nooit meer problemen gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het even proberen met het aarden en de telefoons. Andere provider heb ik al geprobeerd, tot nu toe geen succes :(