I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Hahahahahahahahahahaha
sorry..... 200 BALLEN??????
goeie deal........ voor de ander.....
sorry..... 200 BALLEN??????
goeie deal........ voor de ander.....
}>}>}>}>}>:r<P><BR>
????????????? Heb je nu nog een Voodoo 2 gekocht??? Are you mad ?? 
Mag ik vragen waarom? Koop dan een Voodoo3 2000, die is een stuk sneller voor 50 piek meer.
Als je al een Voodoo 2 zou kopen, dan betaal je er toch geen 200 piek voor ??!!!
(no hard feelings
)
Mag ik vragen waarom? Koop dan een Voodoo3 2000, die is een stuk sneller voor 50 piek meer.
Als je al een Voodoo 2 zou kopen, dan betaal je er toch geen 200 piek voor ??!!!
(no hard feelings
Verwijderd
ach ja voor 400 piek heb je wel een vette sli setup die net zo snel is al een v3 2000 voor 250
Jij bent goed gek geweest ja
heb zelf een voodoo 2 banshee dus agp met 16 mb
en dat ding draait als een tiet zelfs QUAKE3 ( ook al vind ik UT gaver mooier enz.
) EERSTE versie zonder ondersteuning voor voodoo's en met tv output en wat heeft dit mooi's me allemaal gekost welgeteld 169,- nieuw jawel en dat is alweer een half jaar geleden dussuh
daarvoor had ik een v550 en oude die me vanaf het begin hebben gevolgd geholpen weten wat voor problemen ik daarmee had en hoe blij ik ben met mijn voodoo2 tje
ik speel toch niet zoveel spellen maar als ik ze speel heb ik nog steeds nergens problemen mee dus ik ben er dik tevree mee
heb zelf een voodoo 2 banshee dus agp met 16 mb
en dat ding draait als een tiet zelfs QUAKE3 ( ook al vind ik UT gaver mooier enz.
daarvoor had ik een v550 en oude die me vanaf het begin hebben gevolgd geholpen weten wat voor problemen ik daarmee had en hoe blij ik ben met mijn voodoo2 tje
ik speel toch niet zoveel spellen maar als ik ze speel heb ik nog steeds nergens problemen mee dus ik ben er dik tevree mee
.
Verwijderd
Uuuuuuhhhhhhh,
ik zoek ook nog een voodoo II'tje.
Moet wel van Helios zijn (is voor SLI).
Tja, je moet wat met een klein budget
ik zoek ook nog een voodoo II'tje.
Moet wel van Helios zijn (is voor SLI).
Tja, je moet wat met een klein budget
Verwijderd
dan ga ik voor FL 75,-
hoger ga ik niet want dan kan ik net zo goed een nieuwe halen bij m'n compudealer (fl80,-)
maar dat is 30 min rijden
mazzel
hoger ga ik niet want dan kan ik net zo goed een nieuwe halen bij m'n compudealer (fl80,-)
maar dat is 30 min rijden
mazzel
Als iedereen nu uitgelachen is zou er misschien iemand antwoord kunnen geven op mijn oorspronkelijke vraag.
Bij de weg het is een add on kaart die volgens mijn informatie nergens meer te krijgen is. Quake 3 loopt als een speer
Bij de weg het is een add on kaart die volgens mijn informatie nergens meer te krijgen is. Quake 3 loopt als een speer
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Verwijderd
http://www.wicked3d.com/products/wickedgl/default.htm
de 3dfx drivers zijn ook OK, maar deze geven een big boost
de 3dfx drivers zijn ook OK, maar deze geven een big boost
Verwijderd
Een Voodoo II is PER DEFINITIE een add-on kaart. De Banshee is een combo-kaart. De V3-serie (en toekomstige opvolgers) zijn allen combo-kaartjes.
Ik heb zelf zowel een Creative Voodoo II (8 MB) als een V550. En ik kan je garanderen dat die Voodoo zich kapot verveelt: hij is langzamer dan de V550, heeft een slechtere beeldkwaliteit, kan maar 16-bit kleurdiepte aan, lagere resoluties etc etc etc.
Trouwens, als je betere prestaties wilt, zorg dan dat je steeds de reference-drivers van 3Dfx gebruikt.
Ik heb zelf zowel een Creative Voodoo II (8 MB) als een V550. En ik kan je garanderen dat die Voodoo zich kapot verveelt: hij is langzamer dan de V550, heeft een slechtere beeldkwaliteit, kan maar 16-bit kleurdiepte aan, lagere resoluties etc etc etc.
Trouwens, als je betere prestaties wilt, zorg dan dat je steeds de reference-drivers van 3Dfx gebruikt.
Volgens mij heeft fanaat vorig jaar op "Submit Reply" gedrukt en komt 'ie nu pas door.
SLI ruled overigens wel! Ik bedoel, je krijgt niet voor niets 5 PCI sloten bij je moederbord! Vullen die dingen!!
SLI ruled overigens wel! Ik bedoel, je krijgt niet voor niets 5 PCI sloten bij je moederbord! Vullen die dingen!!
Verwijderd
Maar het blijft 16 bits !
In elk geval is het wel zo dat je met de reference drivers van 3dfx het beste af bent.
Maak je veel gebruik van OpenGl, probeer dan glsetup.com eens !
Japio
In elk geval is het wel zo dat je met de reference drivers van 3dfx het beste af bent.
Maak je veel gebruik van OpenGl, probeer dan glsetup.com eens !
Japio
Ik heb ook nog een 3D kaart te koop......Een DIAMOND STEALTH III EXTREME 32MB S540 voor slechts Fl.200,- nieuw in doos.
Dus mocht je interesse hebben mail me.
Dus mocht je interesse hebben mail me.
The "real" Champ will always be The Champ
Hey dit hoort op het Harde Waren Forum he
Verwijderd
Laat die gasten hierboven maar kletsen ik heb een RIVIA TNT2 en een VOODOO 2 en Quake 3 loopt als een trein op op een VOODOO 2 kaart
. Op hoge res. en voledige details. Ik zie zelf nog niet in waarom ik moet overstappen op VOODOO 3.
Ik heb wat tests gedaan met Benchmark 2000 en de 3dfx voodoo 2 komt er toch steeds goed vanaf.
Oh ja..... download zo nu en dan de nieuwe drivers.
Ik heb wat tests gedaan met Benchmark 2000 en de 3dfx voodoo 2 komt er toch steeds goed vanaf.
Oh ja..... download zo nu en dan de nieuwe drivers.
Verwijderd
Ik ga jullie lekker niet verklappen waar die gast zit.
Het is namelijk niet altijd helemaal legaal, hoe hij aan zijn spullen kunt.
Is trouwes ook geen echte dealer.
echte dealer is ietjes duurder
ach, alles werkt goed en ik weet niet (lees: wil niet weten
) waar het vandaan komt

mazzel
merry Christmas and a happy new year
Het is namelijk niet altijd helemaal legaal, hoe hij aan zijn spullen kunt.
Is trouwes ook geen echte dealer.
echte dealer is ietjes duurder
ach, alles werkt goed en ik weet niet (lees: wil niet weten
mazzel
merry Christmas and a happy new year
Pagina: 1