[9500pro]Geen boot na installeren drivers

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
PROBLEEM is opgelost :) Ik heb geen idee hoe en waarom, maar het is weg. Ik heb gewoon Win2000 weer geinstalleerd en nu werkt het weer gewoon :)

Mijn XP install crashte vandaag, dus ik ging maar ff opnieuw installeren..

tot mijn schrik kwam ik er achter dat na het installeren van de ati drivers mijn pc niet meer bootte.

ik heb catalyst 3.6, 3.0 en 2.5 geprobeerd. Ook de laatste omega drivers heb ik geprobeerd.

Tevens heb ik het AGP voltage iets verhoogd, mocht ook niet baten.

Ik heb gisteren een Zalman ZM80a-HP geinstalleerd, maar daar lijkt het mij niet aan te liggen ,want mocht er iets mis zijn, zou de kaart helemaal nix meer doen...

Specs

Abit IS7
512mb Kingston HyperX PC3000
Club3d Radeon9500pro
Windows XP

Iemand een idee?

//edit

Ik heb nix oc'ed, WARP11 bios @ vidkaart (maar dat draait al heel lang goed) en heb goede kastkoeling, de ZM80 wordt warm, dus dat zit goed... geen artifacts/strepen oid

EXTRA info :)

Moment waarop de pc stopt met booten is wanneer de XP balkjes klaar zijn en normaliter de desktop zou moeten verschijnen

[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 18-08-2003 21:03 ]

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Kan je niet XP nog een keer installeren? Ik begrijp dat het probleem zich voor doet na de catalyst install.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ja ik kan wel xp nog es installeren, maar ik wordt een beetje gek van XP, vandaar dat ik 2k weer heb installed