Toon posts:

2e hands satelliettuners kopen, welke? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb pas een berichtje gezet om een receiver te kopen. Heb hierop enkele reacties gehad. Ik wil een receiver hebben om nederlandse zender in Spanje te kunnen kijken. Zou het verder leuk vinden om Canal+ en eventueel BBC etc te kunnen zien :-) . Zijn er mensen die mij informatie kunnen geven over welke reciever wel en niet goed is, waarvan de prijs/kwaliteitverhouding goed is en eventuele overige interessante info.

De aangeboden receivers zijn de volgende:

Hyundai HS1010
Prijs €250
Gepatcht met funcard 4. Inclusief 0 modem kabel en alle benodigde software, patches en firmware op cd. Nog geen jaar oud met doos.

Aston Simba 202
Prijs €135

Strong 8000
Prijs € 250
incl niewe fun4 kaart

Fortec Star 6000
Prijs € 270
3 maanden oud

Echostar 808 2ci
Prijs € 190

Eenieder alvast bedankt.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06
Voor satelliet-TV is een heel mooi en goed forum van SAT4ALL. Kijk eens op www.sat4all.com. Zeer veel nuttige info. Overigens heb ik zef de heerlijke topfield TF4000PVR met twee tuners en ingebouwde harddisk, maar die is zo te zien ietwat boven je begroting ;)

Verwijderd

die strong 8000 is wel een geweldige machine om te patchen enzo :)

Verwijderd

De hyundai 1010 is ook erg goed te patchen. Daarnaast heeft deze ook 2 common interfaces voor exra cams.

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
BBC zal iig niet lukken (behalve BBC World dan, waar je geen fuck aan hebt)

You're so fucking special. I wish I was special.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06
De topfield heeft ook twee common interfaces. Maar SECA 2 is vooralsnog steeds niet gekraakt, dus je zal toch echt een abbootje bij Canal Digitaal voor 15 Euro per jaar moeten nemen wil je de Nederlandse zenders e.d. wilen ontvangen. Ga je niet dood van toch? :)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Exposure schreef op 19 augustus 2003 @ 22:55:
BBC zal iig niet lukken (behalve BBC World dan, waar je geen fuck aan hebt)
BBC is sinds kort FTA op de Astra 28 Oost. BBC World vind ik overigens de meest interessante BBC zender, nog beter dan 1,2, of Prime.
Pagina: 1