Toon posts:

[Piep bij scrollen]

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag al eerder hierover een post geplaatst. Toen dacht ik dat het aan mijn monitor lag. Het zat zo, als ik op een website begon te scrollen begon, volgens mij mijn monito te piepen. Alleen na wat navraag en het testen van een andere monitor bleek de piep er nog te zijn.
Zodoende ben ik in mijn kast gaan luisteren en jawel hoor de piep komt daar weg, steeds bij het scrollen hoor ik iets vanuit mijn kast komen.

Ik heb mijn 2e hdd, mijn cd brander en dvd speler al afgekoppeld maar nog steeds hoor ik de piep. Weet iemand misschien wat dit kan zijn? Er zit net een nieuwe voeding in een dual fan 450 watt.

tot slot mijn systeem (wel handig lijkt me)

MSI KT4V
AMD 2200+
Geforce 4 64mb ddr
2 x 256 ddr
soundblaster live 5.1

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde probleem... heb me kast openstaan en tkomt gloof ik uit me mobo..
tis egt tijdens bij een pagina ofzo.. zit ik bv op me bureau blad en ik draai met me scroller geen piepjes..
vind het ook irri

p.s. heb een sweex muis, optical ,met usb aansluiting

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb hier ook last van.... :/

Ik heb van alles geprobeerd maar nix hielp, jammer genoeg....

[ Microsoft Wheel Mouse Optical > USB ]

I browse with Vivaldi

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 10:34

Tubbietje

Illegaal!

Ga anders eens naar Internet Options > Advanced > Use Smooth Scrolling en haal hier dus het vinkje weg :)

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Verwijderd

Topicstarter
Het komt duidelijk uit mijn voeding, ik heb nl de voeding verwisseld met een oudere en de piep tijdens het scrollen is weg. Nieuwe voeding kopen dus!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 11:02

Spruit_elf

Intentionally left blank

ik heb het ook wel eens maar alleen als ik het volume van mijn boksen heel ver open draai, ik hoor dan ook elektronisch ruis ofzo

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:40
Misschien voeding aansluiten op randaarde oid? :S

Verwijderd

yup, heb hier een aopen kast, en ik heb ook dat probleem...
enkel als ik he scrollwieltje gebruik

T'is precies of dat wieltje verbruikt 10W ofzo :p
Pagina: 1