Ok specs:
Amd duron 900 (cooler waar temperatuur 40graden is na 6uur bios
)
256 ddr kingston
ecs k7s5a
120gb maxtor 5400rpm
4x2x32 lg brander
300 aopen voeding
Het probleem:
Ik heb tijdje geleden dit systeem samengesteld. Niks aan de hand , liep als een trein. Na de verhuizing wil ik dit dingetje weer in orde maken voor de verkoop, maar toen kwam ik zoals gewoonlijk weer een probleem tegen (
) . Ik formateer de boel en alles (dit is goed gebeurt) , druk de win xp bootable cd erin, en ik begin de installatie.. De cd gaat lezen en hij gaat wat dingen laden. Na "druk op knop zoveel voor systeemherstel" , zou ie verder moeten gaan met videokaart dingen laden enzo, maar na "druk op knop zoveel voor systeemherstel" krijg ik gewoon blauw beeld met boven aan "win xp setup" en onderaan een lege grijze balk. Hier hangt de pc gewoon. Het gebeurt steeds op precies hetzelfde moment.
Het gekke is dat ik in het bios of in dos gewoon uren kan zitten klooien zonder dat ie ook maar even hapert ofzo
Ik heb toen de onderdelen op een ander motherboard + geheugen + processor geprobeerd en toen kon ik gewoon de normale xp installatie-procedure doorlopen.
Het geheugen heb ik vervangen maar probleem bleef.
CDrom speler heb ik vervangen maar probleem bleef.
Het moet volgens mij dus echt aan het motherboard of cpu liggen. Maar de temperaturen ervan blijven laag genoeg (toch
)
Maar zoals ik al zei, in dos kan ik alles doen..
Ook heb ik al een biosupdate uitgevoerd, maar dit hielp niks...
( Mennn,, wat een ontiechelijk lang verhaal maarja
)
Amd duron 900 (cooler waar temperatuur 40graden is na 6uur bios
256 ddr kingston
ecs k7s5a
120gb maxtor 5400rpm
4x2x32 lg brander
300 aopen voeding
Het probleem:
Ik heb tijdje geleden dit systeem samengesteld. Niks aan de hand , liep als een trein. Na de verhuizing wil ik dit dingetje weer in orde maken voor de verkoop, maar toen kwam ik zoals gewoonlijk weer een probleem tegen (
Het gekke is dat ik in het bios of in dos gewoon uren kan zitten klooien zonder dat ie ook maar even hapert ofzo
Ik heb toen de onderdelen op een ander motherboard + geheugen + processor geprobeerd en toen kon ik gewoon de normale xp installatie-procedure doorlopen.
Het geheugen heb ik vervangen maar probleem bleef.
CDrom speler heb ik vervangen maar probleem bleef.
Het moet volgens mij dus echt aan het motherboard of cpu liggen. Maar de temperaturen ervan blijven laag genoeg (toch
Maar zoals ik al zei, in dos kan ik alles doen..
Ook heb ik al een biosupdate uitgevoerd, maar dit hielp niks...
( Mennn,, wat een ontiechelijk lang verhaal maarja