"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Thnx @ pentium, ik ga western digital maar eens mailen, kijken wat ze ervan zeggen.
WD zegt dat je dat tooltje moet draaien waarschijnlijk. Doe dat dan ookWillybubba schreef op 18 August 2003 @ 17:56:
Thnx @ pentium, ik ga western digital maar eens mailen, kijken wat ze ervan zeggen.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Whoops... Sorry
Probeer het eens met een andere schijf. Als dat het probleem oplost kun je er vanuit gaan dat het de schijf is...
Ik heb het wel eens eerder gezien met een WD. Duurt het ook lang voordat de BIOS hem vindt als je auto-detect doet?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Move PMG->OM
Oslik blyat! Oslik!
Wees eens een held, en gebruik de F1 toets in je windows en tik eens eventlog in.Kijoki schreef op 18 August 2003 @ 22:19:
Hey das raar ik heb bijna dezelfde hdd en bijna zelfde probleem (ipv BB heb ik JB) ... Bij die test geeft ie dus ook geen fouten aan, d8 dat het aan de mobo lag maar denk nu toch maar dat het aan de hdd zelf ligt.. Maar ik zou wel willen weten waar je die eventlog zou kunnen vinden..
Dit zit alleen niet in de win9x varianten.
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Of "Start" > "Run" > "eventvwr" > "Enter"Sparhawk schreef op 19 August 2003 @ 16:18:
[...]
Wees eens een held, en gebruik de F1 toets in je windows en tik eens eventlog in.
Dit zit alleen niet in de win9x varianten.
Verwijderd
Staat de HD in een raid config? Bij mij zijn op die manier 2 IBM's van 40GB overleden.