kan iemand me uitleggen wat het verschil tussen deze 2 is (aangezien ik nergens info over deamon tools kan vinden) Zelf gebruik ik virtual cd 5.02, deze maakt een virtuale drive aan (zoveel als je wilt) en kan zo gezegt een cd opstarten vanaf je HD, (je moet er wel een viruale cd eerst van maken en ondersteunt iso's)
Het is geen deamon maar daemon. Vandaar dat je er weinig over kan vinden waarschijnlijk.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
maar is daemon nou precies hetzelfde ? misschien heeft iemand screenshots/?blackd schreef op 18 August 2003 @ 17:20:
Het is geen deamon maar daemon. Vandaar dat je er weinig over kan vinden waarschijnlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 17:23 ]
Daemon tools is gratis virtual cd niet.
Gebruik Daemon tools al lang werkt perfect !!
[ Voor 39% gewijzigd door wizzzzzz op 18-08-2003 17:25 ]
tsja, alles wat ik download kan ik gratis hebben :-)wizzzzzz schreef op 18 August 2003 @ 17:24:
Daemon tools is gratis virtual cd niet.
maar welke van de 2 is nou het beste, want ik heb ergens gelezen in een andere thread dat het uninstallen van daemon tools niet makkelijk is (een hele gedoe)
waarom zou je daemon tools willen uninstallenVerwijderd schreef op 18 August 2003 @ 17:50:
[...]
tsja, alles wat ik download kan ik gratis hebben :-)
maar welke van de 2 is nou het beste, want ik heb ergens gelezen in een andere thread dat het uninstallen van daemon tools niet makkelijk is (een hele gedoe)
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Ik heb een hele tijd geleden wel eens Virtual cd gebruikt, maar vond het nogal omslachtig werken. Ben daarna overgestapt op Daemon tools, en heb nooit meer gezeur gehad. En met uninstallen heb ik nog nooit last gehad bij Daemon Tools.
Ik zou het gewoon even proberen
Ik zou het gewoon even proberen
Verwijderd
Je kunt ook alcohol 120% gebruiken, die ondersteund meer types iso's dacht ik, (tis al tijdje geleden dat ik daemon tools heb gebruikt. Je kunt ook makkelijk images maken van cd's alcohol 120% is alleen niet gratis, maar je kunt wel trial doen en evt een kruiwagen gebruiken
Ik zie het nu van dit topic eigenlijk niet in. Als tweaker installeer je toch gewoon beide programma's, en je bekijkt de verschillen? 
Een beetje eigen initiatief is wel nodig als je een topic opent
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beetje eigen initiatief is wel nodig als je een topic opent
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()