Ik heb een probleem. Als ik mijn pc opstart (WinXP) en ik druk op ctrl + alt + del dan zie ik bij processen "niet actieve systeemprocessen" staan. Dit proces gebruikt gigantisch veel cpu-tijd, is maar 20 kb en bestaat uit 1 thread. Na een tijdje begint mijn pc dan ook te haperen en loopt vast omde halve minuut. Ik denk dat het een virus is, en ik heb laatst het blaster virus van mijn pc gegooid met de removal tool van symantec. Msblast staat niet meer in de lijst van processen, maar kan het een gevolg van het blaster virus zijn? en wat kan ik eraan doen?
'Niet actieve systeemprocessen' is gewoon je CPU idle tijd, zoals de naam al zegt
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Proest 
Dat is zelf geen proces maar juist hoeveel je cpu je nog over heb.
Dat is zelf geen proces maar juist hoeveel je cpu je nog over heb.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat is weer een heel ander probleem waar we veel meer info voor nodig hebbenwoodyos schreef op 18 August 2003 @ 17:23:
Ja maar waarom crasht mijn pc dan?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
maar heeft dat misschien met het blaster virus te maken?
Als het zo makkelijk is dan verwacht ik minimaal van jou dat je straks een paar linkjes post die jij via de search gevonden hebt... en de link naar de desbetreffende FAQ. Aan enkel zo'n opmerking posten hebben we totaal niksJuicy schreef op 18 August 2003 @ 17:21:
Is ook een simpele search vraag en staat volgens mij zelfs in de FAQ ...
Dan scan je je systeem toch even?woodyos schreef op 18 August 2003 @ 17:26:
|||||| ** LEZEN - RPC crash/ windows shutdown ** ||||||
[ Voor 25% gewijzigd door Han op 18-08-2003 17:28 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
treed dit probleem sinds het blastervirus op, of ook daarvoor?woodyos schreef op 18 August 2003 @ 17:26:
heb je sinds het virus nog iets geinstalleerd en/of verwijdert.
zonder de antwoorden op die vragen kunnen we daar geen antwoord op geven.
Dit probleem is opgetreden nadat ik het blaster virus van de pc had gegooid. Sinsdien heb ik niets geinstalleerd.
Pagina: 1