Toon posts:

Bedankt Floris???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat je Floris heette...ik weet het niet zeker, maar ik wilde je in ieder geval bedanken voor je hulp op de HCC dagen op zondag...ik had die orb-fan gekocht die te groot was voor mijn Abit KT7 mobo en ik dacht dat ik mijn mobo daarmee beschadigd had door de transistoren of hoe heten die dingen naast de CPU te krassen...niemand bij de technische dienst van de HCC-dagen kon mij vertellen of het zo was, maar jij wist me te vertellen dat er niets aan de hand was...
EN je hebt mijn Duron 700 GRATIS un-locked...verder bedankt voor het advies over de Fan en het feit dat ik de laaste ALPHA-cooler:9 kon kopen en dat je hem er voor mij hebt opgezet!!

echt Klasse service van comptechworld!!!:)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
We hebben hier echte, lieve, schattige, somz strenge, bijna altijd rechtvaardige, behulpzame, slimme, huis, tuin en keuken Adjes :D

Behulpzame moest er nog tussen

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36

Exterazzo

Qeasy

Adjes rulen, dus alle mensen die iets tegen onze adjes/modjes hebben, FUCK OFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!
Ik :r op jullie :(

Audentia

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Sow Exterazzo, what's the prob ?

Er reageert hier toch niemand negatief op onze Adjes ?

Of is dit een uiting van frustratie in het algemeen ?

Aannames zijn fataal.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

YEEHAA!!! :+

Al de tweede positieve topic in twee dagen! Ik voel me helemaal geweldig hier. Geen probleem hoor voor het unlocken enzo, hoort er een beetje bij he? Succes met het klokken en geniet van je spulletjes!

Bericht hierboven

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Op donderdag 30 november 2000 15:53 schreef GaMeOvEr het volgende:
Sow Exterazzo, what's the prob ?

Er reageert hier toch niemand negatief op onze Adjes ?

Of is dit een uiting van frustratie in het algemeen ?
Het ging in het algemeen ook over de lullo's die het forum verneuken en dan een grote bek hebben tegen de adjes.
(OME_HENNE bijv.)
Verder is er nix mis met mij hoor :)
Liet me alleen gaan.
Adjes YOU DO A GREAT JOB!!!!!!

Audentia

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op donderdag 30 november 2000 15:41 schreef Exterazzo het volgende:
Adjes rulen, dus alle mensen die iets tegen onze adjes/modjes hebben, FUCK OFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!
Ik :r op jullie :(
je wilt ook mod/ad worden >:)

Eh nee geintje ;) maar t is wel fijn om ook eens te horen dat je goede dingen doet :)

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Nee ik wil het niet worden, lijkt me echt te veel werk (en kut werk >:)). Maar iemand moet het doen en daarom ben ik blij dat jullie het op je genomen hebben.

Audentia

Verwijderd

heheheh.. dat had je niet gedacht he Tom ;)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Gelukkige, vreedzame tijden keren terug op GoT.... :)

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik wou ook naar de HCC dagen :(

"I sit in my room and imagine the future."

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:09

botoo

💀 too old to die young

hmm, mwa, nou ja, ik ook niet te flauw dan ;)
Vrijdags op de beurs was ik driftig op zoek naar (best wel specifieke) info over voeding & peltier/lucht koeling, CTW was 's morgens te druk maar omdat er verder niemand te vinden was op de beurs kwam ik 's middags laat nog ff terug. Zit daar zo'n jong guppie met Duronnetjes te spelen :7, terwijl een ander, meer teruggetrokken type, met een camera loopt te stoeien. De Duronpieler weet wel hoe en wat over die peltier. Met een aura van "ik weet alles" wist hij met een paar korte zinnen mijn vragen naar volledige tevredenheid te beantwoorden :). (dwz ik heb weer ff genoeg om verder te spitten) en de belofte om verdere vragen via e-mail beantwoord te krijgen.
tweaker met een grote <font size=5>T</font>

Floris, bedankt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Floor-is
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

*bloos*
Tsjah ik heb er het een en ander over uitgezocht, dus ik weet er wel _wat_ van af, maar "alles" neuh... ;)

Bericht hierboven

• Mior
  • Laatst online: 22:02
Op donderdag 30 november 2000 16:52 schreef Tom het volgende:

[..]

Eh nee geintje ;) maar t is wel fijn om ook eens te horen dat je goede dingen doet :)
de meeste hoor je ook alleen maar als er problemen zijn/gezeik is..

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Ik roep het al sinds ik hier kom: Tweakers.net + de crew rulen!

Op de HCC ook weer. Het was gewoon een supercoole actie die ze daar hebben gedaan. Het tweakers gehalte straalt er gewoon van af (echtwaar!) Femme met zijn laptop, de rest met coolers en processoren in de weer.. echt SUPER GAAF gewoon. Ik heb verder niemand gesproken, alleen maar gekeken 8-). En dan allemaal ook nog in zo'n trui. Tweakers.net I O+ you
:)

edit:

(ik heb niets van de adjes ofzo nodig, en wil ook geen moderator, nieuwsposter of whatever worden.. heb ik allemaal geen tijd voor, en lijkt me best saai. :))

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:07

AntonT

One Ton!

Op donderdag 30 november 2000 19:41 schreef botoo het volgende:
Zit daar zo'n jong guppie met Duronnetjes te spelen :7
Dat was Marco...
terwijl een ander, meer teruggetrokken type, met een camera loopt te stoeien.
Dat was Femme waarschijnlijk...

Dit even voor de juiste credits. :)
Pagina: 1