Ik ben van plan binnenkort een nieuwe CD speler te gaan kopen.
Omdat ik zelf professioneel met audio en licht zit ik toch te twijfelen over een enkele CD spelers.
Ik wil ze voornamelijk gebruiken bij een uit de hand gelopen hobby.
Wat ik te besteden heb is ongeeer 500 euro
Ik wil dus minimaal 1 player hebben. Want ik gebruik ook nog mp3 cq andere media op mijn pc. Wat ik voornamelijk mee ga draaien is house,techno,trance en dance.
Ik heb in dit lijstje geen Denon opgenomen omdat deze moeite hebben met gekopieerde cq zelfgebakken CD
Nu heb ik een selectie gemaakt van verschillende spelers.
- Pioneer CDJ100s
De instap van Pioneer de speler beschikt over een zeer goede schokbestendigheid, sound klinkt uitstekend en heeft een Slot in speler dus geen gezeur met laadjes
Of een numark kan ook
Graag jullie advies/meningen
Omdat ik zelf professioneel met audio en licht zit ik toch te twijfelen over een enkele CD spelers.
Ik wil ze voornamelijk gebruiken bij een uit de hand gelopen hobby.
Wat ik te besteden heb is ongeeer 500 euro
Ik wil dus minimaal 1 player hebben. Want ik gebruik ook nog mp3 cq andere media op mijn pc. Wat ik voornamelijk mee ga draaien is house,techno,trance en dance.
Ik heb in dit lijstje geen Denon opgenomen omdat deze moeite hebben met gekopieerde cq zelfgebakken CD
Nu heb ik een selectie gemaakt van verschillende spelers.
- Pioneer CDJ100s
De instap van Pioneer de speler beschikt over een zeer goede schokbestendigheid, sound klinkt uitstekend en heeft een Slot in speler dus geen gezeur met laadjes
Of een numark kan ook
Graag jullie advies/meningen
[ Voor 21% gewijzigd door Movinghead op 19-08-2003 02:46 . Reden: Aanpassing ]