[CD] Nieuwe professionele CD speler

Pagina: 1
Acties:

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe CD speler te gaan kopen.
Omdat ik zelf professioneel met audio en licht zit ik toch te twijfelen over een enkele CD spelers.

Ik wil ze voornamelijk gebruiken bij een uit de hand gelopen hobby. >:)

Wat ik te besteden heb is ongeeer 500 euro

Ik wil dus minimaal 1 player hebben. Want ik gebruik ook nog mp3 cq andere media op mijn pc. Wat ik voornamelijk mee ga draaien is house,techno,trance en dance.

Ik heb in dit lijstje geen Denon opgenomen omdat deze moeite hebben met gekopieerde cq zelfgebakken CD :P

Nu heb ik een selectie gemaakt van verschillende spelers.

- Pioneer CDJ100s
De instap van Pioneer de speler beschikt over een zeer goede schokbestendigheid, sound klinkt uitstekend en heeft een Slot in speler dus geen gezeur met laadjes ;)

Of een numark kan ook
Graag jullie advies/meningen

[ Voor 21% gewijzigd door Movinghead op 19-08-2003 02:46 . Reden: Aanpassing ]

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2018 15:42 ]

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Eeuh... Denon beter in reserveonderdelen dan Numark??? Numark minder degelijk???

Niet mee eens:

Ik heb twee Denons gehad, die behoorlijk onderhoudsgevoelig waren. Daarna twee Numarks. Die doen het toch echt beter hoor. En als de boel wat minder wordt kun je bij Numark voor een paar tientjes een complete nieuwe laser-unit plaatsen (paar minuten werk) en dan is hij weer als nieuw. Dat heb ik bij Denon en bij Pioneer nog nooit gezien. Die laserunits van Numark kun je zo bij Interstate bestellen, dus dat is ook het punt niet.
Zowel de Denons als de Numark zijn voor On the road. De Numark 88 doet het nu al dik twee jaar zonder morren. Over betrouwbaarheid gesproken.

Maar dat zijn dus dubbelaars.

Als je een enkele speler wilt is de Pioneer 800 een heel fraaie, maar ook behoorlijk duur. Numark heeft de Axis. Die is wat goedkoper, maar doet bepaald niet onder voor de Pioneer.

Als je voor een dubbelaar gaat zou ik een nieuwe Numark 90 nemen, of een tweedehands 88; daar gooi je nieuwe lasers in en je kunt er tijden mee vooruit. Denon vind ik te duur om af en toe lasers bij te laten vervangen, dus die valt af.

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01
Nou ik ben eruit,

ik heb vanmiddag een Pioneer CDJ100s besteld.

:D