[citrix] word opstart instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 14:54
Ik weet niet helemaal of dit de juiste plek is maar ik ben opzoek naar een mooie manier om citrix users dezelfde word-instellingen te laten krijgen bij het opstarten (lettertype e.d.)

1 win2k memberserver
1 citrix xp server
office 2000

Heb het 1 en ander al via policies geregeld dus het zou mooi zijn als er ook een policy zou zijn voor mijn vraag :)

bvd

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 18:30

Arfman

Drome!

Ik weet niets van Citrix, maar ik neem aan dat je dit 'gewoon' kunt regelen via NORMAL.DOT en wat registryinstellingen ? Zo doe ik het iig. op mijn werk met ZENworks (NetWare omgeving). Zal niet veel verschillen met Citrix :).

edit: denk trouwens niet dat dit een PNS topic is, meer een NT topic.
maar om dat te beoordelen hebben we modjes :P

[ Voor 25% gewijzigd door Arfman op 18-08-2003 18:58 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11-2025
Gewoon centrale normal.dot. Dit kun je wijzigen bij de bestandslocaties in Word.
Verder maak je een profiel van een gebruiker klaar en kopieer je die naar de default user-map. Elke gebruiker die aanlogt krijgt dan dezelfde instellingen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

NORMAL.DOT lijkt mij hier ook de juiste plaats voor ja.
En die knal je weer in het profile natuurlijk ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 14:54
Ik heb al wat met normal.dot geprobeerd, in het loginscript laten kopieren naar het profiel van die gene. Maar om de 1 of andere wazige reden werkt dit niet altijd helemaal lekker.
Vandaar ook mijn hoop op een mooie policy :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-04 18:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Op de Office 2000 resource Kit staat de word2000.adm
Daarmee kan je waarschijnlijk wel een policy maken waarmee je opgeeft welke normal.dot file word standaard moet gebruiken.

Volgens mij mag ik je die niet toemailen.. Dus je zal de resource Kit zelf moeten hebben/kopen. :'(

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 19:31
office 2000 .adm files kun je gewoon downloaden
even toevoegen in je policy en je kunt bij alles wat je wilt.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Pagina: 1