GoT zet zelf sessies op...

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Hallo, ik zit hier op mijn stagebedrijf te GoTTen, en hier heben ze geconstateerd dat GoT uit z'n eigen sessies probeert op te zetten met de gebruiker... Met syn-flag..

waarom? Hier zijn ze er helemaal niet blij mee, omdat ze nu heel veel drops in hun logfile krijgen.
edit:
van hun firewall dus

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

??? Nou moet ik zeggen dat we hier ook een behoorlijke secure firewall hebben draaien en thuis heb ik hem ook potdicht zitten, maar zo te zien heb ik hier geen last van...
geen idee.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Op donderdag 30 november 2000 12:44 schreef Paz het volgende:
??? Nou moet ik zeggen dat we hier ook een behoorlijke secure firewall hebben draaien en thuis heb ik hem ook potdicht zitten, maar zo te zien heb ik hier geen last van...
geen idee.
het is verde geen probleem, maar ze accepteren geen sessies die extern gestart worden, behalve SMTP.

ik vraag me alleen af waarom GoT zelf verbinding probeert te leggen met mij...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

kun je een exacte melding uit het log posten?

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Op donderdag 30 november 2000 13:41 schreef Paz het volgende:
kun je een exacte melding uit het log posten?
neej helaas.
ik heb er elf geen toegang tot.

maar onze firewall beheerder heeft ze mij laten zien...

Gewoon een berg drops van aphrodite.tweakers.net.

ih ja... als dit nog lang zo door ging, zou die op de blacklist komen... maar na het weekend verhuis ik naar een ander segment binnen dit bedrijf, dus dat maakt me niet zoveel uit :P

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36

Exterazzo

Qeasy

Als ik ping naar gathering.tweakers.net krijg ik ook een reply terug (althans dat zie ik in BlackIce dan he)
Of heeft dat er nix mee te maken. Hij probeert dan toch ook verbinding met mij te legggen, terwijl als ik andere sites ping, nergens last van heb.

Audentia

Verwijderd

fuck.... echelon has taken control of Tweakers..... :+
Pagina: 1