Toon posts:

XP 'dichtgetimmerd', hoe weer te openen ???

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een compleet nieuwe ict-omgeving op mijn werk.
Hartstikke mooi dat XP, maar ik kan nergens meer bij of veranderen (zelfs de achtergrond van mn desktop niet). Krijg bij alles de melding dat ik geen rechten heb of ik een administrator wachtwoord moet intikken.
Nou weet ik dat je voor de oudere OS'en het progamma Poledit hiervoor kan gebruiken.
Is er voor XP ook zoiets ???

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik ben bang dat we je hiermee niet mogen helpen (zie: hier )

de beheerder van het netwerk zal wel een goede reden hebben om deze installatie dicht te timmeren,

als je dus wat wilt veranderen vraag je dat toch even aan de beheerder :)

suc6 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten op 18-08-2003 16:25 ]

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:39

Eijkb

Zo.

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je het aanpast. Op ons werk hebben ze ook van die dichtgespijkerde persoons-onafhankelijke werkstations zodat je overal kunt inloggen. Echter heeft iedereen een vaste plek, dus vooruit -> Het doel een beetje voorbij geschoten. Makkelijk beheerbaar is het wel :-). In ieder geval is er geen (mij bekende) mogenlijkheid de instellingen aan te passen. Ook niet met poledit, wat juist gebruikt kan worden om werkstations dicht te spijkeren.

.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, ik weet dat het erg vervelend is als dat gebeurd (maar heb er zelf weinig last van gehad, in bedrijven ben ik altijd degene geweest die alles op slot zette >:) )

Je zult dit toch aan je sysadmin moeten vragen: het staat niet voor niets op slot. Als je het echt odig hebt, kan er vast wat worden geregeld met hem (m/v) :)

En ontopic: bij NTx, zoals XP, is het iets lastiger te omzeilen dan bij w9x: het is dan ook een OS wat er voor ontworpen is, itt. W9x :)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 18-08-2003 16:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.