Verwijderd
Er zijn maar zeer weinig (erkende) clients voor custom hardware. Er is in het verleden wel eens sprake geweest van een client voor de SBLive of de GPU. Dit waren allemaal hoaxes.Da Monkey schreef op 18 August 2003 @ 16:15:
hoi mensen,
sinds een tijdje heb ik een spv smartfone en ook zwaar bezig met rc5-72. nu vroeg ik mij af of er een koetje was voor deze foon
Er is wel een client voor de playstation 2 en een van onze modjes draait er volgens mij een op z'n TV-Decoder.
Er zijn veel projecten met een open-source client (Zoals ECC2) dus wat let je, je erin te verdiepen en er zelf eentje te schrijven?
Als je op de distributed.net site kijkt kan je zien dat de source voor de clients ook beschikbaar is op deze pagina.Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 16:18:
[...]
Er zijn maar zeer weinig (erkende) clients voor custom hardware. Er is in het verleden wel eens sprake geweest van een client voor de SBLive of de GPU. Dit waren allemaal hoaxes.
Er is wel een client voor de playstation 2 en een van onze modjes draait er volgens mij een op z'n TV-Decoder.
Er zijn veel projecten met een open-source client (Zoals ECC2) dus wat let je, je erin te verdiepen en er zelf eentje te schrijven?
Maar draaide de SPV niet onder een of andere speciale aangepaste versie van Windows?
Signature
Dat is niet de code van de clients; alleen de statistiekenpagina en wat bijkomende tools...pastapappie.NET schreef op 18 augustus 2003 @ 17:34:
[...]
Als je op de distributed.net site kijkt kan je zien dat de source voor de clients ook beschikbaar is op deze pagina.
Maar draaide de SPV niet onder een of andere speciale aangepaste versie van Windows?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
je foon laten grazen vreet gigantisch veel batterijen(mjah, blokjes houden alleen de koe levend, niet de foon). Lijkt me niet echt handig, na 3 uur weer met lege batterijen zitten(dat ding word nl dan continu gebruikt).
Schaadt het niet, dan baat het niet
Ik heb eccp109 op mijn gba gehad.. in de tijd dat het project liep heb ik bijna 3 dptjes gehad
Pagina: 1