Ik heb nu een notebookje gekocht , Compaq Presario ding en hij bevalt prima , snel en valt degelijk wat oudere games mee te spelen dankzij de Radeon IGP 64MB . Wat me enkel tegenzit is dat de batterij zo snel leeg is , ook logisch , er zit een P4 2.66Ghz in , en dan een desktop model . Kan je daar toevallig gewoon zelf een mobile P4 in stoppen ?
Jup, dat zou moeten lukken. Het socket is namelijk hetzelfde.
Je kunt ook het voltage proberen te verlagen. Ik weet niet hoe dat met P4's zit maar met m'n celly 1200 kon ik dat met een wiretrick doen
.
tvw
hmm , moeten we eens gaan kijken waar zo'n P4-M apart te koop is
AHHHh, sorry. Heb even wat sockets door elkaar gegooid. Een P4-M socket is NIET dezelfde als een P4.
het blijkt dat een Mobile P3 hetzelfde zou zijn als een P4 socket (kwa pinout). Heb er echter geen plaatjes van kunnen vinden ofzo.
een P4M gaat dus NIET passen in je notebook. Je zult het dus met die energieslurpende heet hoofd moeten doen..
het blijkt dat een Mobile P3 hetzelfde zou zijn als een P4 socket (kwa pinout). Heb er echter geen plaatjes van kunnen vinden ofzo.
een P4M gaat dus NIET passen in je notebook. Je zult het dus met die energieslurpende heet hoofd moeten doen..
k , no prob 
Zullen we maar eens zien of we ergens een extra battery pack kunnen aanschaffen
En dan volgend jaar iets ala Centrino aanschaffen als er terug wat geld is
Zullen we maar eens zien of we ergens een extra battery pack kunnen aanschaffen
En dan volgend jaar iets ala Centrino aanschaffen als er terug wat geld is
ja en die gaan in een lappie passen? ben bang dat je dan toch aan de krappe kant komt
weet iemand nog een leuke signature?
Je kan toch ook een Intel Celeron 2Ghz erin gooien? Die past wel namelijk en gebruikt minder stroom.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Oeps, verkeerd gelezen, dacht dat je van een P4m naar een P4 wilde
Hoelang gaat je accu nu mee eigenlijk?
[ Voor 77% gewijzigd door FastBunny op 18-08-2003 21:45 ]
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Hmm, ik heb hier nu de socket pin-outs van de Mobile P!!! -M, de Mobile P4 en de Mobile P4 -M op m'n scherm. Allen zijn socket 478 (de P!!! is er ook nog in 479 variant) maar die van de beide P4's zijn zover ik kan zien identiek en die v.d. P!!! wijkt af. Ik zou zeggen leg de pin-outs eens naast elkaar en kijk of alle pinnen exact dezelfde functie hebben (heb ze niet alle 478 gecontrolleerd
).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ie gaat nu onder stress +- een uurtje mee , en naar een Celly ga ik niet want het moet energiezuiniger , niet stukken trager
en dan nog, die cpu's zitten vaak op een apart processor kaartje gesoldeerd. zal je toch echt even bij compaq zelf te rade moeten gaan
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Pagina: 1