Verschrikkelijk probleem....

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Topicstarter
Hoi allemaal! Nou een raar probleempje hiero. Ben een week weggeweest op vakantie heb mijn PC continu aan laten staan en niks aan de hand. Ik heb 2 HD's in mijn PC een van 20 Gig op 7200rpm en een 27,2 Gig op 5400rpm. Ik draai win xp met een abit be6-II mobo. De HPT366 controller en met de nieuwste bios. (Zowel bios mobo als hpt366) en nu herkent mijn systeem mijn 2e HD niet als een 27,2 maar als een 4,3 Gig en tevens staat het ding ineens op PIO mode 0 wat is dit nou weer? Is dit schijfje naar de haaien gegaan? Het gekke is mijn PC ziet de schijf wel maar niet het goede type het is heel vreems tevens is het nu WDC WD43 AA geworden en het was eerst iets van WDC WD27 2 A nog wat.... vreemd vreemd...

Heeft iemand een id? Pleaseeeeee.... ik sta machteloos...

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verschrikkelijk jammer voor je, maar er staat gewoon in de FAQ van dit subforum uitgelegd wat je in zo'n geval kan doen. Kijk onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het kapot?" B)

Dit topic is gesloten.