Toon posts:

LG 19' monitor (900B) piept bij scrollen

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 jaar nu een LG 19' 900B monitor. Nu valt het mij de laatste dagen op dat de monitor begint te piepen als ik ga scrollen. :? Doe ik nix dan hoor ik ook nix. Ik heb gezocht op forum voor dit voorval maar kon niets vinden. Wel piepende monitoren maar niet in combinatie met scrolling.

Van hardware in de computer weet ik wel iets, maar een monitor is voor mij compleet onbekend terrein 8)7 vandaar deze vraag ook

-edit-

wat mij wel opvalt is dat dit gebeurt op pagina's met veel wit erin. pagina's die over het algemeen donker zijn vertonen geen irritant gepiep. Maar dan nog steeds de vraag wat kan hiervan de oorzaak zijn??

-edit-

ik kwam er net achter dat de monitor ook piept wanneer ik de monitor uitzet en ga scrollen :?

-edit-

Volgens velen moet het wel de voeding zijn (net nieuw) maar ja ook nieuwe dingen kunnen stuk, probleem opgelost bedankt voor de vele replies. _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 16:18 ]

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11

Eijkb

Zo.

Je monitor piept bij het scrollen? Je muiswiel smeren? Raar, heel raar....

Misschien oververhit, maar dat zou inmiddels wel over moeten zijn...

.

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:56
Ik heb een LG F900P, maar ik ondervind het door jou aangegeven probleem ook wel eens. Het was me eigenlijk niet echt duidelijk dat het uit mijn monitor kwam, maar dat is erg aannemelijk, aangezien ik er ook wel eens last van heb als mij versterker uit staat. Wat ik ook al raar vond is de brom die dat ding maakt, maar dat s echt heeeel zacht (alleen te horen als je je oor op de monitor legt).
Toch lijkt het me eigenlijk vreemd dat een monitor kan piepen.
Ik weet verder ook niet hoe het komt of wat je er eventueel aan zou kunnen doen.

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-08 09:13

Eboman

Ondertitel

wat mij ook is opgevallen dat bij het scrollen is dat ik soms hdd activiteit hoor bij mijn computer. Misschien stoort dit bij jullie ook op de monitor ??

Signature

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Just for the records.

Als ik op mijn LG televisie van kanaal overzap komt er ook een heeel hoog pieptoontje uit. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik ben er nog niet achter, heb maar lg ingeschakeld om dit toestel om te laten ruilen!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er al achter dat dit piepje niet uit mijn monitor komt maar juist uit mijn systeem, dus heb ik maar een andere topic geopend bij een ander onderwerp. In ieder geval bedankt voor de hulp

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:56
hmm, weird, ik zou je zweren dat het uit m'n monitor kwam. Ik ga toch nog eens goed luisteren als ik het nog een keer hoor.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 18:20:
ik ben er al achter dat dit piepje niet uit mijn monitor komt maar juist uit mijn systeem, dus heb ik maar een andere topic geopend bij een ander onderwerp. In ieder geval bedankt voor de hulp
Demp je microfoon eens voor de gein in je mixer instellingen.

heb ik ook een tijdje last van gehad (muisgeluid uit kast + speakers)
Na het dempen of heel zacht zetten van de microfoon regelaar was het over :)
Pagina: 1