Toon posts:

Netwerk opzetten ???? Help

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met wat ik nodig heb?

Ik heb nu één computer met vaste internet verbinding, en ik krijg er over een paar weken een nieuwe computer en een laptop bij dus in totaal 2 computers en 1 laptop, daarmee zou ik graag onafhankelijke van elkaar willen internetten dus zonder dat er maar ook 1 aanstaat. En dit alles wil ik draadloos gaan doen. Wat heb ik daarvoor nodig.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11

Eijkb

Zo.

Een modem, een router en een accespoint plus drie geschikte netwerkkaarten. Het modem, de router en het AP kunnen naar believen gecombineerd worden in 1 of meerdere apparaten. Denk aan een investering van ongeveer (minimaal) 300 euro als alles draadloos moet.

.

Verwijderd

een wireless router...?
de handleiding daarvan
2 wireless netwerkkaarten (zijn pci-dingetjes voor te verkrijgen)
1 wireless netwerkkaart voor in je laptop (mss zit die er al gelijk in)
en dan een netwerk-tutorial, maar die kan je zeker hier in het archief vinden
zeer basic allemaal...

Verwijderd

Topicstarter
en wat moet ik hebben dan als ik de twee computers met vaste bedrading wil connecten en dan alleen de laptop wirreless gebruiken?

2x netwerkkaarten
1x wifi pcmcia kaart
?

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

Help Help!!!!!!!
Hoe deel ik Internet ?

Je bent heus niet de enige of eerste die zoiets wil, er is hier genoeg documentatie over die eenvoudig te vinden in..

Succes

Owjah, deze er ook nog even bij lijkt me niet overbodig ;)
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 20% gewijzigd door The Deaken op 18-08-2003 15:09 ]

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 17:10

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Mocht je voor draadloos gaan: neem USB draadloze netwerkkaartjes ipc PCI. Door het snoertje kan je spelen met de positie van de antenne en dat kan je veel opleveren op de randen van je ontvangst gebied. Bij PCI kaarten zit de antenne achterop en da kan je alleen door met je pc te gaan slepen de optimale spot vinden.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.