Ik heb een menu bar gedownload en nu vroeg ik me af hoe ik die *.FLA files toch edit? kan iemand me ermee helpen?
verduidelijking:
een *.fla is de 'source' file (die dus geedit kan worden) van de welbekende *.swf (gecompileerde) files voor op het web.
de editor die je zoekt is Macromedia Flash (MX). Er is een 30day trial versie te verkrijgen. Euh echt goedkoop is het niet
een *.fla is de 'source' file (die dus geedit kan worden) van de welbekende *.swf (gecompileerde) files voor op het web.
de editor die je zoekt is Macromedia Flash (MX). Er is een 30day trial versie te verkrijgen. Euh echt goedkoop is het niet
Wat je nog wel kan proberen is met de linkershift ingedrukt rechts-klikken op het bestand, dan openen met... kiezen en dan notepad selecteren als programma. Alle pro's gebruiken notepad voor sites.
Hoe zo dat ken niet, gewoon met Flash zoals hier boven wordt aan gegeven.oh,when? schreef op 18 August 2003 @ 15:01:
nee dat kan niet.
*.FLA is Flash source code
*.SWF is een compiled Flash
sorry maar dit een flash source bestand en die zijn biniar (als ik het goed heb).OzBoz schreef op 18 August 2003 @ 15:03:
Wat je nog wel kan proberen is met de linkershift ingedrukt rechts-klikken op het bestand, dan openen met... kiezen en dan notepad selecteren als programma. Alle pro's gebruiken notepad voor sites.
Je bent in de war met HTML of zo dit is gewoon tekst, flash bestaat uit allerij biniar object (plaatjes en geluiden) dus tenzij jij erg goed bent op biniar gebiedt kan je er niks mee.
[ Voor 85% gewijzigd door TUX2K op 18-08-2003 15:07 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()