Toon posts:

3D studio max 4 en 5 traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een vraag,

ik heb 3d studio max 4 geinsteleerd, maar als ik het ga starten duur het lang om te starten. weet iemand wat er aan de hand is.

men systeem is:

-P4 2,6 GHz.
-ati radeon 9600TX 128MB DDR SDRAM 540MHz. hardwareondersteuning voor DirectX 9.
-512MB werkgeheugen.
-Win XP home edition.

alvast thnx

.::Raja Vikki::.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
Hoe lang duurt het?
3 dagen of 5 minuten?

Programma is gewoon iets zwaarder als winamp dus kan wat lang duren. Is hier ook zo, maar wel minder zwaar systeem. ;)

[ Voor 58% gewijzigd door MADG0BLIN op 18-08-2003 14:06 ]

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

geen rare proggies draaien? pc is snel genoeg lijkt me...

Cogito Ergo Credo

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Misschien ligt het aan de plugins die geladen worden. Maar wat beschouw jij als 'lang'?

Verwijderd

Topicstarter
het duurt ongeveer 4 minuten en als ik die prigie afsluit wordt men systeem traag.

• Opi
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 14:12:
het duurt ongeveer 4 minuten en als ik die prigie afsluit wordt men systeem traag.

offtopic:
Wat is een prigie? En men systeem is incorrect Nederlands. :)

Heb je al gekeken hoeveel programma's er op de achtergrond draaien en hoeveel virtueel geheugen het programma gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
OpifexMaximus schreef op 18 augustus 2003 @ 14:14:
[...]

offtopic:
Wat is een prigie? En men systeem is incorrect Nederlands. :)

Heb je al gekeken hoeveel programma's er op de achtergrond draaien en hoeveel virtueel geheugen het programma gebruikt?
er draait Norton Antivirus en norton personal firewall en nog paar, maar die gebruiken niet zo veel geheugen (2mb) op de achtergrond. in totaal wordt 150MB geheugen op de achtergrond gebruikt.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Met norton antivirus heb ik wel de ervaring dat het alles vertraagd, ik zou het er af flikkeren en kerio personal firewall en AVG antivirus nemen, lekker lichte progjes.

Maar 4 min is wel erg lang, te lang voor jouw machine, niet meer dan een halve minuut zou het mogen kosten..

Sluit eens alles af en start dan eens max op.

Je kunt zien wat max aan het laden is in het splash-shermpje. Zie je de bestanden heel langzaam voorbij komen? of snel en hangt hij daarna?

start eens op met "3dsmax.exe -h" en kies eens een andere 3d modus, dus direct3d, opengl of software HEIDI.

[ Voor 39% gewijzigd door maratropa op 18-08-2003 15:09 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
oke thnx jongens voor jullie reactie.

• Opi
  • Niet online

Opi

Hopelijk heb je er wat aan.
Nog een laatste opmerking; indien je vaker op GoT komt hoef je niet altijd je naam onder je post te zetten. :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Oja misschien is CDILLA je aan het fucken..

heb je al een alles geuninstalled? incluis cdilla? maar dan issie nog niet weg trouwens, er is op internet een "CDILLA killer" te vinden die dat vervelende progje echt om zeep helpt.

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 18-08-2003 15:16 ]

specs

Pagina: 1