Speed XS Dual Extreme

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:13
http://www.alldsl.nl/aanv...naam=SpeedXS&toonabo=ADSL Dual Extreme

16384 down en 2048 up... Ik vind het knap.

Heeft iemand er meer info over? :)

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:13
Oh lol... ik zie het al.. 2 telefoon lijntjes en load balancer ;-)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:47
Zo moeilijk is het niet.

Je hebt er alleen 2 lijntjes voor nodig..

Maar verder wel snel natuurlijk.

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

ik vind het wel stoer alleen het is ook een verdubbeling van de normale prijs, kijk dat voor 100 euro zou netjes zijn of 110, maar 130 vind ik net te duur

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:11

Sick Nick

Drop the top!

naast die 130 ook nog eens 199 per jaar dus netjes 146.53 effectief per maand. Even aftikken maar he :D

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Wat is daar nou knap aan? Het is gewoon 2x8mbit/2mbit, load balanced. Dat kun je zelf ook wel met een fatsoenlijke provider maken hoor.

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Maaruh het levert je meer op als je 2x apart een 8mbit lijn bestelt. Je hebt dan 2x een FUP :) en 2x zoveel mailadressen en webspace etc :).
Dusuh dat maakt het wel interessant :)

Verwijderd

Zou ik niet doen, volgens mij heb je alles 2 bij de dual extreme, extra is echter de gratis loadbalancer en die krijg je niet bij 2 aparte lijnen.

• Xandrios
  • Laatst online: 21:08
Let ook op dat als het echt 2 standaard lijnen zijn, je nooit meer dan 8192 kbit per transfer kunt halen. Als je 2 transfers opzet (en de loadbalancer is slim genoeg), dan is het wel mogelijk om de 16 mbit te halen.

Hetzelfde geldt voor de upload: Je zult wel 2 sites kunnen hosten a 1mbit/sec, maar niet een site met 2mbit/sec. (Dat is nu overigens nog 512 - 1mbit, BBned heeft nogniet de upload verhoogd...)

Verwijderd

Cutebritney schreef op 18 August 2003 @ 19:18:
Let ook op dat als het echt 2 standaard lijnen zijn, je nooit meer dan 8192 kbit per transfer kunt halen. Als je 2 transfers opzet (en de loadbalancer is slim genoeg), dan is het wel mogelijk om de 16 mbit te halen.

Hetzelfde geldt voor de upload: Je zult wel 2 sites kunnen hosten a 1mbit/sec, maar niet een site met 2mbit/sec. (Dat is nu overigens nog 512 - 1mbit, BBned heeft nogniet de upload verhoogd...)
Cute,

Je hebt helemaal gelijk, het is nl precies zoals jij omschrijft en idd de loadbalancer is slim genoeg om bij meerdere sessies het verkeer te verdelen. Op dit moment is de 'High-Score' i.c.m. DAP 1717kb

Vergat nog wat, het is natuurlijk wel mogelijk om op een gameserver of iets dergelijks achter de loadbalancer via de 2 verschillende IP adressen in te loggen.

Met vriendelijke groet,
Sales SpeedXS BV

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 18:40 ]

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Blijven 2 lijnen, met 2 ip-nummers en een brakke loadbalancer.
Enige handige aan dit pakket is dat het in 1x wordt aangeboden. Verder is het niet veel soeps.

1 extra ip dat over beide lijnen gaat zou het wel vernieuwend maken.

• Xandrios
  • Laatst online: 21:08
little_soundman schreef op 20 August 2003 @ 02:19:
Blijven 2 lijnen, met 2 ip-nummers en een brakke loadbalancer.
Enige handige aan dit pakket is dat het in 1x wordt aangeboden. Verder is het niet veel soeps.

1 extra ip dat over beide lijnen gaat zou het wel vernieuwend maken.
Hoe had je dat in gedachten? Dan zul je bij de KPN (in de centrale dus) ook een loadbalancer moeten neerzetten...

Ik weet dat bovenstaande overigens wel gedaan wordt voor SDSL lijnen van bbned. Op die manier is het toch mogelijk om gewoon 1 IP te houden, en dus echt de volle (dubbele) snelheid te halen...

Verwijderd

Superstudent schreef op 18 August 2003 @ 18:41:
Maaruh het levert je meer op als je 2x apart een 8mbit lijn bestelt. Je hebt dan 2x een FUP :) en 2x zoveel mailadressen en webspace etc :).
Dusuh dat maakt het wel interessant :)
MAAR GEEN GRATIS LOAD BALANCER van een kleine € 500

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

slaay

Natuurbeleven.com

Iemand een idee welke loadbalancer er gebruikt wordt?

Dich bis echt unne foëzen haas

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
goeie vraag ik zoek namenlijk ook een betaalbare oplossing hardware matig of software matig, voor onder winxp

Iemand hier een idee?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Cutebritney schreef op 20 augustus 2003 @ 02:22:
[...]

Hoe had je dat in gedachten? Dan zul je bij de KPN (in de centrale dus) ook een loadbalancer moeten neerzetten...

Ik weet dat bovenstaande overigens wel gedaan wordt voor SDSL lijnen van bbned. Op die manier is het toch mogelijk om gewoon 1 IP te houden, en dus echt de volle (dubbele) snelheid te halen...
Niet in de centrale van KPN maar op je gateway zou je ze moeten bundelen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1