Toon posts:

Printer advies

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een HP 930c printer. Nu heb ik zojuist gratis een Epson c44ux gratis gekregen bij een laptop. Nu wil ik één van de printers gebruiken. Welke is kwalitatief het beste?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Kzou voor de HP gaan, maar je kan toch gewoon beide proberen :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53
En wat ga je met de ander doen? ;)

No production networks were harmed during this posting

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

HP is beter als ik et zo snel ff zie. Googelen doet wonderen. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Uh.. Als je nu op alle 2 de printers de zelfde print eens uitdraait, kan je het zien. En dan je keuze maken.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Behalve als kwaliteit van de afdruk niet je enige criterium is...

Ik zou de specs ff naast elkaar leggen en ff wat info zoeken over het inktverbruik enzo.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 14:35
Je hebt nu beide printers tot je beschikking. Zou je niet gewoon met allebei een test doen en dan zelf beslissen welke prints voor jou het beste zijn ????

Verwijderd

wizzzzzz schreef op 19 augustus 2003 @ 12:21:
Je hebt nu beide printers tot je beschikking. Zou je niet gewoon met allebei een test doen en dan zelf beslissen welke prints voor jou het beste zijn ????
En de betrouwbaarheid dan? Of de kosten per print?

Mijn idee:
Reviews lezen, vergelijkende tests zoeken en lezen en dan ook nog gebruikerservaringen verzamelen. Dat laatste kan misschien wel op GoT....

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Maar ik denk dat hij hem in de doos laat zitten dat kan je hem beter verkopen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Huh :? Je bevindt je in de luxe positie om de beide printers hoogstpersoonlijk uit te proberen en dan nog vraag je op Gathering of Tweakers welke van die twee je het beste kunt nemen 8)7

Het behoeft mijns inziens geen uitleg dat dit topic dicht gaat.

edit:
OMG, je bent al eens door moto-moi op dat soort belabberde postgedrag/niveau gewezen en dan nog open je zo'n topic :X Bij deze raad ik je vriendelijk doch dringend aan om zijn mailtjes nog eens te herlezen. In ieder geval komt het hierop neer: [faq]registratievoorwaarden[/] / GoT huisregels

[ Voor 41% gewijzigd door BalusC op 19-08-2003 12:36 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.