Toon posts:

Reparatie Acer Travelmate 632LC

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wegens een blikseminslag is m'n Acertje kapot gegaan (verzekerd gelukkig!). Deze was opgestuurd en heb een prijsopgave van de reparateur(IMD services) teruggekregen.

Bleek dus, dat de reparatiekosten net zo hoog waren als de nieuwprijs. (900euro)Ik heb besloten om de laptop toendertijd niet te repareren, maar voor het geld te gaan en het te investeren in een nieuwe pc.

Maar ja, nu vind ik het toch een beetje zonde om mn laptopje maar in de doos te laten liggen. (Ik ben vooral erg weg van de 15" TFT scherm met 1400x1050px!)

De specs van de laptop zijn:
- Intel Pentium 4 Mobile 1.6Ghz
- 512mb DDR Ram
- Geforce 2 GO 16mb
- 30gb hdd
- Sony DVD/CD-RW
- 15" TFT XGA scherm

Uit de gespecificeerde prijsopgave kwam uit dat de mainboard, processor en fan kapot waren gegaan.

Heeft iemand goede raad voor mij?

Search op GOT:

Tom's hardware guide over notebook upgrade (oud)

Verder heb ik nog een reparateur kunnen vinden: Microfix en misschien ook Computerland voor onderdelen??

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 20:30

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

het gaat via een bedrijf it Lelystad: IMD... Die doen de reparaties voor Acer... ecxcuus, neit goed g4elezen, en tja om er op een andere manier aan te komen is volgens mij haast onmogelijk. HEt beeldscherm schanier rehcts is bij mij afgeknapt en zie die maar eens te krigjen zonder die uitzuigers van IMD...

[ Voor 59% gewijzigd door jopiek op 18-08-2003 13:59 ]

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

jopiek schreef op 18 August 2003 @ 13:58:
het gaat via een bedrijf it Lelystad: IMD... Die doen de reparaties voor Acer... ecxcuus, neit goed g4elezen, en tja om er op een andere manier aan te komen is volgens mij haast onmogelijk. HEt beeldscherm schanier rehcts is bij mij afgeknapt en zie die maar eens te krigjen zonder die uitzuigers van IMD...
Jezus volgens mij is je toetsenbord ook kapot :*)

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 20:30

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 14:02:
[...]

Jezus volgens mij is je toetsenbord ook kapot :*)
denk dat de batterij leeg begint te raken en zo ;) of misschien zit ik schuin voor tb zodat ene letter eerder aankomt als ik snel type ;)

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Topicstarter
jopiek schreef op 18 August 2003 @ 14:06:
[...]

denk dat de batterij leeg begint te raken en zo ;) of misschien zit ik schuin voor tb zodat ene letter eerder aankomt als ik snel type ;)
Kom op jongens, beetje on-topic blijven :(
Zag dat het geheugen (512mb) maar liefst 300+ euro waard was! Misschien de onderdelen verkopen?

Verwijderd

Uh jah en jij gaat onderdelen kopen uit een pc waar de bliksem is ingeslagen?

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 11:42
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 18:22:
[...]

Kom op jongens, beetje on-topic blijven :(
Zag dat het geheugen (512mb) maar liefst 300+ euro waard was! Misschien de onderdelen verkopen?
hahaha 300 euro ik weet niet van wie je dat gehoord hebt, maar die prijzen die hij handteerd zijn oplichterig.

kijk eens in de pricewatch daar zal je zien dat zo'n reepje NIEUW rond de 100 euro kost.

sjek http://shop.tweakers.net/...=S0D266-06464&ModelID=159

btw dat ding is zo nu hooguit totaal 250 euro waar mits scherm,combo drive nog werken en met in het hooft dat er 10.0000 volt op heeft gestaan.

[ Voor 26% gewijzigd door _Drake_ op 19-08-2003 12:40 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Topicstarter
excuses Drake. dan heb ik toch verkeerd gekeken.
Pagina: 1