Wegens een blikseminslag is m'n Acertje kapot gegaan (verzekerd gelukkig!). Deze was opgestuurd en heb een prijsopgave van de reparateur(IMD services) teruggekregen.
Bleek dus, dat de reparatiekosten net zo hoog waren als de nieuwprijs. (900euro)Ik heb besloten om de laptop toendertijd niet te repareren, maar voor het geld te gaan en het te investeren in een nieuwe pc.
Maar ja, nu vind ik het toch een beetje zonde om mn laptopje maar in de doos te laten liggen. (Ik ben vooral erg weg van de 15" TFT scherm met 1400x1050px!)
De specs van de laptop zijn:
- Intel Pentium 4 Mobile 1.6Ghz
- 512mb DDR Ram
- Geforce 2 GO 16mb
- 30gb hdd
- Sony DVD/CD-RW
- 15" TFT XGA scherm
Uit de gespecificeerde prijsopgave kwam uit dat de mainboard, processor en fan kapot waren gegaan.
Heeft iemand goede raad voor mij?
Search op GOT:
Tom's hardware guide over notebook upgrade (oud)
Verder heb ik nog een reparateur kunnen vinden: Microfix en misschien ook Computerland voor onderdelen??
Bleek dus, dat de reparatiekosten net zo hoog waren als de nieuwprijs. (900euro)Ik heb besloten om de laptop toendertijd niet te repareren, maar voor het geld te gaan en het te investeren in een nieuwe pc.
Maar ja, nu vind ik het toch een beetje zonde om mn laptopje maar in de doos te laten liggen. (Ik ben vooral erg weg van de 15" TFT scherm met 1400x1050px!)
De specs van de laptop zijn:
- Intel Pentium 4 Mobile 1.6Ghz
- 512mb DDR Ram
- Geforce 2 GO 16mb
- 30gb hdd
- Sony DVD/CD-RW
- 15" TFT XGA scherm
Uit de gespecificeerde prijsopgave kwam uit dat de mainboard, processor en fan kapot waren gegaan.
Heeft iemand goede raad voor mij?
Search op GOT:
Tom's hardware guide over notebook upgrade (oud)
Verder heb ik nog een reparateur kunnen vinden: Microfix en misschien ook Computerland voor onderdelen??