Toon posts:

XS4ALL biedt geen double upstream aan

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Van de week even contact gehad met XS4all, en via de helpdesk heb ik begrepen dat XS4all *niet* overgaat tot het aanbieden van de double upstream variant.

De uitleg: "je moet bijna in de centrale wonen om die snelheid te krijgen", waarbij ik me afvroeg waarom de mensen met een testlijn van BBNed op 2.3 km afstand van de centrale een upload hebben van 1Mbit?

Tijd om te switchen naar een ander abbo, heb nog een paar telefoonlijnen hier liggen, dus dat is geen probleem....

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

dat jij over gaat stappen?

Nou, succes dan...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja dat is al bekend, meerdere providers gebruiken die smoes. Het kan zijn dat KPN gewoon niet levert als de lijn langer is, maar dan kan xs4all het alsnog gewoon leveren op die punten waar kpn het wel wil aanleggen.

Voorzover ik begrepen heb, biedt soulcon het wel aan en is het gewoon overal mogelijk. Conclusie: XS4all wil het gewoon niet aanbieden en de helpdesk heeft dat als smoesje bedacht (of het is door de technici als smoes bedacht en verteld aan de helpdesk dat ze dat moeten zeggen). Het is namelijk in 90% van de gevallen echt onzin |:(

Het is echt niet zo dat de verbinding ineens ultra slecht wordt ofzo. Ik zit op 2800 meter van een centrale en een upload kan hier gewoon tot 800kbps.

Deze discussie loopt overigens gewoon hier al:
[rml][ ADSL] Nieuwe KPN Abo's: Hogere Upload[/rml]

[ Voor 21% gewijzigd door JvS op 18-08-2003 11:41 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

JvS schreef op 18 August 2003 @ 11:40:
ja dat is al bekend, meerdere providers gebruiken die smoes. Het kan zijn dat KPN gewoon niet levert als de lijn langer is, maar dan kan xs4all het alsnog gewoon leveren op die punten waar kpn het wel wil aanleggen.

Voorzover ik begrepen heb, biedt soulcon het wel aan en is het gewoon overal mogelijk. Conclusie: XS4all wil het gewoon niet aanbieden en de helpdesk heeft dat als smoesje bedacht (of het is door de technici als smoes bedacht en verteld aan de helpdesk dat ze dat moeten zeggen). Het is namelijk in 90% van de gevallen echt onzin |:(

Het is echt niet zo dat de verbinding ineens ultra slecht wordt ofzo. Ik zit op 2800 meter van een centrale en een upload kan hier gewoon tot 800kbps.

Deze discussie loopt overigens gewoon hier al:
[rml][ ADSL] Nieuwe KPN Abo's: Hogere Upload[/rml]
[miereneuk]solcon[/miereneuk]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Ik vertrouw op de wijze waarop XS4ALL dit soort dingen doet. Ze weten tenminste wel waar ze mee bezig zijn en ik kan er dan ook niet echt wakker van liggen ;) Xs4all kies je niet als je de snelste voor weinig wil hebben, imo.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Laten we hier inderdaad maar verder gaan:
[rml][ ADSL] Nieuwe KPN Abo's: Hogere Upload[/rml] :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.