[Telfort] Aanbieding abonn. incl dvd-speler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 14:09

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Zag op de website van Kijkshop een aardig aanbod; 2 jaars Telfort abonnement voor 15 euro per maand 100 belminuten en dan een gratis Nokia toestel en daarbovenop ook nog eens een Hiteker dvd-speler.

Nu heb ik zelf al sinds 1999 een Ben/T-Online abonnenement met dezelfde voorwaarden; 100 minuten voor 15 euro. Over dit abonnement ben ik zeer tevreden, geen mitsen of maren. Ik ben dus niet op de hoogte van het huidige aanbod van abonnementen in GSM-land.

Maar ik heb het idee dat er een addertje onder het gras zit bij deze Telfort aanbieding. Ik hoorde van een collega dat het zou kunnen dat er onderscheid wordt gemaakt tussen vaste en mobiele nummers en dan ook nog tussen Telfort en andere mobiele aanbieders. Maar in de voorwaarden vind ik daar nix over terug:

http://www.telfort.nl/pri...antelfort/voorwaarden.php

Wie kan mij hier meer vertellen?

Mocht dit toch allemaal in orde zijn en ik besluit dit aan te gaan; geldt dit aanbod met dvd-speler ook ergens anders, in een normale winkel? Is er een dergelijk aanbod van een andere aanbieder? Hoe is de dekking van Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11

Nss

The Dude Abides

Op genoemde site staat:

"De bundels gelden voor vaste nummers, alle nummers van Telfort en andere netwerken in Nederland, met uitzondering van commerciële en/of servicenummers waaronder 09xx-nummers."

Lijkt me toch wel vrij duidelijk....

Aanbieding van de kijkshop is ook in de online shop van telfort: http://shop.telfort.nl/page.php?pid=3

[ Voor 43% gewijzigd door Nss op 18-08-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88864

Wel sneaky, op de de Kijkshop staat 15 euro en 100 minuten, en als je dan naar de bestelsite gaat 25 euro en 200 minuten... Als je 100 minuten wilt hebben, dien je 79 euro bij te betalen. Daar gaat je dvd-speler.

Overigens, bij gsmweb.nl hebben ze een soortgelijke aanbieding met een andere dvd-speler en een Samsung V200 (gratis bij 400 2jr., maar ook ander abo keuze mogelijk).

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 88864 op 18-08-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88864

Heb net met Telfort gebeld om te vragen of die combinatie "Nokia 6100 + dvd-speler" met een andere gsm kan (zat te denken aan een Sagem MYX-5), maar dat kan niet. Typhone heeft trouwens een aanbieding van een PS2+Nokia 3310 i.c.m. 2-jarig 100 min. abo gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Anoniem: 88864 schreef op 18 August 2003 @ 15:34:
Heb net met Telfort gebeld om te vragen of die combinatie "Nokia 6100 + dvd-speler" met een andere gsm kan (zat te denken aan een Sagem MYX-5), maar dat kan niet. Typhone heeft trouwens een aanbieding van een PS2+Nokia 3310 i.c.m. 2-jarig 100 min. abo gratis.
Ook leuk! Wat voor formaten speelt een ongemodde PS2? (s)vcd? dvd-rw of dvd+rw? De dvd-speler die erin zit beschadigt je dvd's toch? Of was dat een oude serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Anoniem: 88864 schreef op 18 August 2003 @ 13:07:
Wel sneaky, op de de Kijkshop staat 15 euro en 100 minuten, en als je dan naar de bestelsite gaat 25 euro en 200 minuten... Als je 100 minuten wilt hebben, dien je 79 euro bij te betalen. Daar gaat je dvd-speler.

Overigens, bij gsmweb.nl hebben ze een soortgelijke aanbieding met een andere dvd-speler en een Samsung V200 (gratis bij 400 2jr., maar ook ander abo keuze mogelijk).
Ik denk dat de Kijkshop een dergelijke aanbieding doet, dat ze daar niet onderuit kunnen. "inclusief gratis dvd-speler" vermelden bij 15 euro/100 minuten lijkt mij toch waterdicht? Ik zie nergens een sterretje of ander voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Zag net dat wanneer je op de Kijkshop site die Nokia 6100 aanklikt, je inderdaad bij de DVD speler opeens 'Telfort 200' ziet ipv. 100. :(

Balen. Was too good to be true.
Pagina: 1