Toon posts:

[GF3] nv4_disp.dll error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het onderwerp is hier al vaker aan bod gekomen enkel kwam er nooit een oplossing, is het onderwerp heel oud of is de oplossing nieuwere drivers.
Mijn probleem is dat ik gisteren een format uitvoerde op mijn pc en xp opnieuw installeerde. Ik heb alle nieuwste drivers, inclusief de allernieuwste detonator drivers (de WHQL certified).
Alles ging goed tot de eerste reboot na het installeren van de detonators. Ik kreeg continu een BSOD met nv4_disp.dll als schuldige. Enkel de standaard drivers blijken goed te werken. Ik heb de vorige release ook geprobeert maar ook die versie deed het niet goed. Ik wil niet terug gaan naar nog oudere drivers omwille van een macrovision protection die dan problemen geeft als ik dvd's wil kijken.
Verder updaten naar nog nieuwere versies van drivers kan ik ook niet omdat die gewoon niet bestaan. Weet iemand waaraan deze error net ligt en wat ik er aan kan doen?
(voor systeem, zie sig)

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 22:24

Talon

Booooom !

Klinkt alsof hij nog een een bestand gecached heeft staan: draai Detonator Destroyer (http://www.guru3d.com) en instaleer dan nog eens de driver.
Check ook of je download wel in orde is (lees : download hem nog es).

is me ook een paar keer gebeurd , was me driver cookie-wijlen ...

Verwijderd

Talon schreef op 18 August 2003 @ 11:32:
Klinkt alsof hij nog een een bestand gecached heeft staan: draai Detonator Destroyer (http://www.guru3d.com) en instaleer dan nog eens de driver.
Check ook of je download wel in orde is (lees : download hem nog es).

is me ook een paar keer gebeurd , was me driver cookie-wijlen ...
Detenator destroyer werkt niet in XP. Nasty file remover moet je hebben, die doet het wel goed in XP.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik over gelezen, maar er zijn twee dingen waaraan ik dacht.
1. Ik heb meteen de allerlaatste drivers geinstalleerd, het is dus niet zoiets dat oudere bestanden blijven staan of zo, ik heb meteen de nieuwste drivers geinstalleerd en meteen een error gehad.
2. Ik heb het programma voor XP al geprobeert maar ik slaag er zelf niet in om het bewuste bestand nv4_disp.dll te verwijderen, wat ik ook probeer. Zelf na het uninstallen van de drivers etc en zelf deleten van de GF3 in de device manager lukt het niet. Windows blijft hem gewoon gebruiken zodat ik hem niet kan verwijderen. Bovendien zou het mij verbazen dat het verwijderen ervan en opnieuw installeren iets zou opbrengen, de nv4_disp.dll die er nu op staat komt uit het installatie-programma van de laatste drivers.

• sp00ky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11-2025
Als je de beschikking hebt over een zwaardere voeding, probeer dat dan eens. Het heeft bij mij het probleem verholpen. suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ik had tot gisteren voor de format nooit problemen met mijn voeding, heeft het altijd goed gedaan en ik heb niets verandert aan mijn hardware...
Ik ga straks nog eens proberen om alles te deleten van drivers en opnieuw de allerlaatste drivers te downloaden en te installeren, hopelijk lukt het dan, want gamen met zulke oude windowsdrivers zit er niet echt in :(

Verwijderd

dude ik heb hetzelfde probleem, sinds ik een nieuwe mobo heb... ik erger me kapot ik zit nog geen 4 minuten in counter strike en ik lig er alweer uit met een BSOD...

kan het niet liggen aan het voltage dat het MOBO aan de Vid kaart geeft? ik dacht eerst dat mijn Geforce TI 4200 64 mb misschien niet in een n7a8X-X asus mboard kon vanwegen het voltage,

maar ik kan nergens info vinden vna beide welk voltage ze moeten hebben enzo? :S
Pagina: 1