Veel mensen hebben het vast wel gezien: de reklame van rtlshop van de George Foremann Grill. Het betreft een full contact grill die dmv een revolutionair concept heel erg "gezond" kan grillen (als je de reklame en testen mag geloven). Je hebt geen boter of olie nodig en omdat de grill onder een hoek staat druipt het vet uit het vlees in een speciaal opvangbakje.
Dat lijkt mij interessant. Helaas zijn er bijna geen reviews te lezen of mensen (in Nederland) te vinden die ervaring met dit wonderlijke apparaat hebben. Princess heeft nu een eigen versie (George Foremann by Princess) maar die voelt heel erg gammel en breekbaar aan.

Mijn vraag: wie heeft deze grill gekocht of wie kent hem? Hoe zijn de ervaringen? Is het echt zo veel gezonder dan normaal bakken / braden / grillen?
Wie wil en kan hier iets zinnigs over roepen?
Dat lijkt mij interessant. Helaas zijn er bijna geen reviews te lezen of mensen (in Nederland) te vinden die ervaring met dit wonderlijke apparaat hebben. Princess heeft nu een eigen versie (George Foremann by Princess) maar die voelt heel erg gammel en breekbaar aan.

Mijn vraag: wie heeft deze grill gekocht of wie kent hem? Hoe zijn de ervaringen? Is het echt zo veel gezonder dan normaal bakken / braden / grillen?
Wie wil en kan hier iets zinnigs over roepen?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum