Toon posts:

wanneer is iets professional?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer is iets professional? Als de helpdesk van de leverancier je niet verder kan helpen met een probleem, google niks verduidelijkt en de interne afdeling het antwoord niet kan vinden op een netwerk gerelateerde vraag niet kan beantwoorden mogen we het dan een "professional Networking & servers" probleem noemen?

Mijn vraag of ik win2k kan tweaken om meer dan 1 netwerk profile kan opslaan voor een NIC onder een en het zelfde user profile is dat blijkbaar niet volgens negotiator?

In plaats van een flame over een tikfout zou hij beter een antwoord kunnen verzinnen op de vraag. Iets wat voor de een niet als prof. gezien kan dat voor de ander nog wel zijn.

Beetje teleurstellend negotiator... als je antwoord niet weet geef anderen de kans dan wel om het te geven. Imand een antwoord voor de vraag in "meerder locaties" de software oplossing is volgens een aantal collega's hier niet 100% sluitend en de oplossing van meerdere profielen maakt het geheel te onoverzichtelijk dus kan ik win2k niet op de een of andere manier zo gek krijgen dat ik krijg wat ik wel wil of is dit een "tekort" in het systeem?

Verwijderd

daar is netswitcher voor op de eerste vraag kan ik niet antwoorden ;)

btw dit hoord niet onder pns

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 11:09 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:34

Predator

Suffers from split brain

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Een mod kan je via mail of ICQ bereiken, dat werkt vele malen sneller en handiger dan via het forum.
dus: Negotiator@tweakers.net
wanneer is iets professional?
Lees de FAQ's bovenaan het forum eens, en als die niet duidelijk zijn voor jou dan mail je me maar ff :)

[ Voor 18% gewijzigd door Predator op 18-08-2003 11:15 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.