Toon posts:

ftp test

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan met een andere pc in mijn netwerk een ftp testen ?
hij zit via een switch en router in het netwerk/internet
Met de pc waarop de ftp staat kom ik er wel in, maar met de de andere pc niet.
en een poort aanmaken in de alcatel 510 doe je toch gewoon door naar het menu van de modem/router te gaan en bij NAT Click 'New' to create a new entry. te doen en dan gewoon je poort in te vullen die je gebruikt voor je ftp ? of zie ik dat verkeerd ?
ik gebruik Bullitproof, via een alcatel 510(i) modemrouter met 8 poorts switch van 3COM.
adres van de ftp is :192.168.0.1 inlog :test ww:test, poort 2150 met daarin een text bestand.
Ik denk niet dat ie het doet, maar weet verder ook niet wat voor poort je moet gebruiken, met poortmapping heb ik (als het goed is) poort 2150 open gezet.
Heb verder de topic poortmapping al bekeken, maar wordt er niet veel wijzer van.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 0:41:
Heb verder de topic poortmapping al bekeken, maar wordt er niet veel wijzer van.
Ligt aan jou :P

Zolang jij denkt dat wij jouw ftp kunnen testen met een IP wat begint met 192.168, een IP wat alleen van BINNEN jouw netwerk bereikbaar is, is dit topic hier niet op z'n plaats.

Lees de volgende dingen rustig en begrijpend, door:
FAQ Network Troubleshooting
Het Grote Poortmappingsverhaal

Mocht je dat rustig doorlezen en echt je best doen om dat te begrijpen maar lukt het niet? Wellicht is dan www.beginnersweb.nl wat voor jou.

Dit topic is gesloten.