Ik heb zo'n programmatje van internet gedownload waarmee je videocrypt en softcrypt kan decoderen met de pc. werkt prima, maar alleen is het kleurenpalet wat verneukt. iemand een idee hoe dat komt?
Kom op zeg, er is vast wel iemand die het weet. Doe maar niet zo schijnheilig, ik durf er wel honderd piek onder te verwedden dat er meer lui hier zijn die illegaal hun zendertjes decoderen
Verwijderd
Heel goed, jaag de mensen die evt antwoord hadden willen geven tegen je in het harnas, klasse! in de meeste decoder proggies zit zo'n optie dat je met kleur/helderheid/chroma ect kan klooien wellicht moet je daar es naar kijken?
--Ray
--Ray
Nou die 100 pietermannen zijn snel verdiend, wil je mijn gironummer alvast hebben ??
Maar ff serieus. Hoezo illegaal decoderen. Er is geen wet die het verbied om wat gecodeerd wordt uitgezonden met voorhanden zijnde tools te decoderen.
En nu het antwoord op je vraag:
Over welk decoding program heb je het. Misschien dat er betere zijn maar dat kan ik niet beoordelen aan de hand van de gegevens die jij (niet) hebt verstrekt.
En nu het antwoord op je vraag:
Over welk decoding program heb je het. Misschien dat er betere zijn maar dat kan ik niet beoordelen aan de hand van de gegevens die jij (niet) hebt verstrekt.