Toon posts:

Iiyama AS4314UTG 17" LCD aan wand of arm monteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Achterop deze LCD zitten vier gaten waarmee je 'm kan monteren. Als je dat doet dan wil je uiteraard de voet verwijderen. Dan kan ook makkelijk, maar heeft iemand een idee hoe ik het plastic verwijder dat in de voet klikt? Er zitten twee schroeven in, maar als je die eruit haalt komt er niet meer beweging in. Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Klein schopje. De eerste en laatste.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk zit het plastic ergens achter 'geklikt' (soort weerhaak systeem). Staat hierover niets in het boekje vermeld? Als het een standaardmogelijkheid is om de monitor op te hangen lijkt mij van wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pollewob op 19-08-2003 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, er staat niks in het boekje, maar toch nog even gekeken en ik heb het gevonden :). Links en rechts van de as waarmee je de LCD kan overhellen zitten plastic dingetjes die los blijken te kunnen. Daarachter zitten nog eens 4 schroeven.

Verwijderd

Je moet de twee kapjes aan de zijkant van het voetscharnier weghalen. Dat is wel even klieren, maar het is te doen zonder gereedschap. Daaronder zitten vier schroefjes. Haal die eruit en je hebt je voet gedemonteerd. De schroeven die je nu los gehaald hebt, kan je weet gebruiken om de VESA mount te monteren op de vier schroefgaten die je zowiezo ziet.

Als je er niet uitkomt mail me dan maar even.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 16:58 . Reden: wat vriendelijker gemaakt ]