Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FEAT] Zoeken op alles(nu handmatig [search=][google=])

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het idee voor 2 nieuwe BB-Code tags:
code:
1
[searchall=iets]

retuns
[search=iets]
[google=iets]
zoeken in pricewatch naar 'iets'
code:
1
[pricewatch=iets]

returns
De 1e is niet echt nodig, de 2e lijkt me makkelijk. Als iemand iets moet hebben ofzo, dan kan je gewoon een zoekopdracht naar de pricewatch linken ipv een langere link.

Verwijderd

Mij ontgaat het even waarom jij specifiek die Tag nodig hebt/acht.

Maar persoonlijk gebruik ik vaak deze: http://home.wanadoo.nl/~sm56pci/got/

Teveel searchtags toevoegen lijkt mij alleen maar slechte (UTFS/zoek!) replies in de hand werken.

Overigens: Nieuwe tags zijn vanaf versie 1.9 door t.net zelf te implementeren.

[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 07:32 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat 't kan zegt nog niet dat het gebeurt natuurlijk, ik zie het nut van die searchall-tag iig niet in. als je informatie zoekt heb je niks bij de pricewatch te zoeken bijv, maar enkel bij onze search en evt google.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 06:26:
Teveel searchtags toevoegen lijkt mij alleen maar slechte (UTFS/zoek!) replies in de hand werken.
euss, rood staat je wel :)

Ja daar kan je wel eens gelijk in hebben.
Hier had ik niet eens aan gedacht.

Het was vooral makkelijk geweest als topicstarter, dan kan je mooi zeggen watvoor hardware je hebt(door pricewatch link), dan kunnen andere ook snel info vinden.
De searchall lijkt me idd erg veel richting utfs daan dus schrap die maar, maar de pridewatch is niet echt een utfs, er is nou toch ook al op GoT en Google?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 10:44 ]

Verwijderd

dank je [KoD] ;-)...

Voor de hardware die je hebt is oa de System Gallery in het leven geroepen, check de mijne bijvoorbeeld: http://www.tweakers.net/gallery/sys/4160 ;)

Topics die beginnen met een hardware opsomming waarvan elk onderdeel een onderstreepte link is, leest ook iets minder makkelijk. En topics die echt PriceWatch zoekertjes (zogenoemde "welke $product moet ik nemen" en "waar kan ik $product kopen?") zijn worden niet echt gewaardeerd en op slot gezet.

Persoonlijk heb ik bijna nooit [search ] [google ] tags gebruikt, alleen [url ] tags (en dan bedoel ik zowel als user als (lite)moderator). Misschien dat iemand anders nog iets zinnigs hierover te zeggen heeft vanuit ander perspectief?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 16:07 ]

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:59

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Mij lijkt het wel handig om in 1 (of serie) forum(s) te zoeken bv
code:
1
[search=slackware,23]

Dat je dan naar slackware zoekt in NOS.
of
code:
1
[nos=slackware]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
De eerste van Vae is wel handig idd.
Die tweede niet zo omdat er voor elk forum een tag met afkorting moet worden gemaakt (kan eventueel automatisch), maar de eerste lijkt me ook logischer.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

De searchtag uitbreiden is wellicht een idee. Ik zal er eens naar kijken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.