Situatieschets:
Als mijn hoofdtelefoon wens te gebruiken dien ik altijd alle drie de stekkers van mijn geluidkaart uit te trekken en het stuurprogramma ervan in te stellen op 'headphones'.
Nu dacht ik als een eenvoudig kast je maak waarin ik mijn hoofdtelefoon in kan steken is de allende al een stuk minder. Natuurlijk met de mogelijkheid om niet weer mijn hele geluidskaart de configureren. Dus ik moest een manier vinden om van 6 kanaals geluid stereo te maken.
Na lang zoeken en niets vinden heb ik zelf dus even volgende schema gemaakt

Weet iemand of dit gaat werken ik heb geen idee en geen materiaal hier om het nu al uit te kunnen testen? Iemand met een opleiding in de elektronica zal het wel weten dus ik denk da'k in het goede forum ben hier
Als mijn hoofdtelefoon wens te gebruiken dien ik altijd alle drie de stekkers van mijn geluidkaart uit te trekken en het stuurprogramma ervan in te stellen op 'headphones'.

Na lang zoeken en niets vinden heb ik zelf dus even volgende schema gemaakt

Weet iemand of dit gaat werken ik heb geen idee en geen materiaal hier om het nu al uit te kunnen testen? Iemand met een opleiding in de elektronica zal het wel weten dus ik denk da'k in het goede forum ben hier