[WinXP] Bij eerste opstart scherm gebruikers aanmaken*

Pagina: 1
Acties:

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Hoi.

Ik heb hier een medion pc en die ben ik aan het reinstallen (windows xp)

Nu zijn die mensen computer leken en ze weten niet hoe ze gebruikers aan moeten maken. Ik weet zelf niet hoe de rest van die fam. heet en daarom wil ik zo hebben dat als hun de pc opstarten dat je het scherm krijgt waarin je alle gebruikers kunt aanmaken. Is dit mogelijk? Moet ik een register sleutel weggoooien?

alvast bedankt :)

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-05 14:22

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

zet "nusrmgr.cpl" in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce

Sometimes human's are...

Verwijderd

je moet gewoon even retten.exe draaien
zet hij een image terug en krijg je bij de volgende keer opstarten dat scherm waar je de accounts aanmaakt

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast... volgende keer zelf meteen even het OS in de titel vermelden.
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• WiNlUx
mduijvendijk schreef op 18 augustus 2003 @ 07:32:
zet "nusrmgr.cpl" in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
Aha. Ik zal deze even proberen :)

• WiNlUx
Ik heb het geprobeerd maar dit bedoel ik niet helemaal. Ik wil zo'n WIZARD zien net alsof ik XP voor de eerste keer start en dan useraccount moet aanmaken :)

• WiNlUx
Nobody? :?

Verwijderd

Zul je toch echt de setup moeten gebruiken (of de Retten.exe in geval van een MedionPC) imo.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Bel je toch ff op ofzo, om te vragen hoe die gasten heten...
En je kan natuurlijk ook gewoon eventjes opschrijven hoe ze het moeten doen, dat moet toch lukken!
offtopic:
ik heb zelfs voor mijn ouders moeten opschrijven hoe ze een mail moeten versturen met Outlook Express, en dat is ze zelfs ook gelukt! (erg he)

Edit:
Ik neem aan dat het niet zo'n probleem is om even naar die mensen te bellen, aangezien je ze vast wel redelijk kent omdat je hun pc re-installed.

[ Voor 23% gewijzigd door Laurenz op 19-08-2003 07:27 ]

Leave only footprints, take only memories

Pagina: 1