Verwijderd
Maar dan de goedkopen versie wellicht.
Feedback is toch niet de enige winkel , ff bellen hier en daar en je weet het.
www.sadowsky.com, onder "contact us":
...en daar kan je lezen dat een "ordinaire" viersnaar 3857 euro moet kosten, dus (1) de bas hierboven kost minstens vijf- à zesduizend euro en (2) voor dat geld halen ze'm graag voor je uit de VS.Paul's Bass Matters
Daalseweg 238
6521 GR Nijmegen Holland
Telephone: +31(0)24-348 17 67
Fax: +31(0)24-348 17 68
E-mail: info@bassmatters.nl
Website: www.bassmatters.nl
Vet gevalletje!
*zwaait naar baaf*
[ Voor 12% gewijzigd door Rataplan op 18-08-2003 03:17 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Hehe.. jaja toch iemand die doorheeft welke bass dit is..Heideroosje schreef op 18 augustus 2003 @ 08:37:
Ja, gwoon ff belle zouk zegge:). Hier speelt Jan newsted ook op, hele goeie bassies, kheb alleen zelf het geld niet om er een aan te schaffen:(
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Alsof dat uit je sig, icon & ondertitel nog niet duidelijk zou wordenEvil M@V schreef op 18 August 2003 @ 09:25:
Hehe.. jaja toch iemand die doorheeft welke bass dit is..
Dat lijkt me het serienummer
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ga jij nou ook (in het kader van "een beetje zoekwerk") eerst eens naar die Sadowsky-site. Die gasten bouwen geen 1000'en bassen per jaar - SNORKELTJE gaf het (imo) enige juiste antwoord: 24-fret, 5-string. Meer onderscheid maken ze zelf niet.TheLemon schreef op 18 augustus 2003 @ 16:54:
Lijkt me sterk, je bedoelt waarschijnlijk het modelnummer, daaruit kun je best de naam afleiden met een beetje zoekwerk, Gitaarwerk is niet gek
Dus: nee, ik bedoel het serienummer. En dat Gitaarwerk gek is, zijn jouw woorden
[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan op 18-08-2003 17:15 ]