Toon posts:

E-Tech Router (RTBR03) loopt vast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er toevallig nog iemand ervaring met de RTBR03? Hij draait bij mij nog geen eens 3 dagen en is nu al vastgelopen. Het diag ledje blijft maar branden en ik kan hem met geen mogelijkheid pingen. Dus ik kan ook geen firmware update uitvoeren. Resetknopje doet het ook niet meer. :(

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
had hetzelfde probleem na enkele dagen... even omruilen was de oplossing en tot nu toe al enkele maanden geen problemen meer. Gewoon pech moet je maar denken...

(maar misschien is er ook een echter verklaring voor...)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:06:
Heeft er toevallig nog iemand ervaring met de RTBR03? Hij draait bij mij nog geen eens 3 dagen en is nu al vastgelopen. Het diag ledje blijft maar branden en ik kan hem met geen mogelijkheid pingen. Dus ik kan ook geen firmware update uitvoeren. Resetknopje doet het ook niet meer. :(
Stroom er al af gehaald ?
Reset knop enkele seconden lang (5, 10 of 15 sec) ingedrukt gehouden ?
De winkel al gebeld waar je 'm vandaan hebt ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gewoon terugbrengen. Er zit toch 5 jaar garantie op?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Yup! Ik heb hem omgeruild meteen de laatste firmware erop gezet en hij draait nu weer als een tierelier. Ik had deze router juist gekozen omdat mijn kabel provider hem ondersteund (multikabel. Ben benieuwd.... Maar inderdaad er zit 5 jaar op!

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:33

BCM

Raar, ik heb dat ding ook staan en bij mij ging de eerste ook kapot. Zelfde foutmelding. Ook omgewisseld.

Cedo Nulli

Pagina: 1