Toon posts:

oude GF2 32 MB heeft tijdelijke koeling nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok, de fan op mijn Geforce 2 heeft een tijdelijke koeling nodig, het fannetje op de ''hoofd'' chip heeft het begeven waardoor die nu kuuren vertoond.
het zal nog wel even duuren voordat ik een goedde nieuwe kaart kan kopen (ik heb er nog geen uitgekozen, dus alle tips hiervoor zijn welkom :P) wand de prijzen van de nieuwere kaarten liggen vrij hoog.

dit is de kaart die ik heb (tenmijnste, deze lijkt er 100% op):

http://www.64bits.se/guider/gf2-kylningsmod/gfxboard01.jpg

EDIT: de fan lijkt te zijn vastgelopen, als ik hem probeer te draaien met de hand lukt dit dus bijna niet, draaien is niet echt een probleem, aleen het gaat erg stroef, dit kan het motortje niet aan waardoot ie niet draait.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 23:19 ]

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Probeer een Pentium1 fan te scoren, en die met tie-wraps oid. vast te maken.
Als je bij een Mediamarkt in de buurt woont, kun je daar eens kijken, die hadden ze 'ooit' (prijs <15 EUR)

Of Display electronics/Conrad/andere electronicaboer afgaan met je fannetje om iets soortgelijks te vinden

(Hint: de GoT-search doet het weer...)

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07-2025

snooze

kinda busy atm.

pak gewoon een pci 'afdekplaatje' buig die een beetje en boor er een gat in en zet er zo een fan op deze kan ong. tot 80 mm hangt ervanaf hoe je hem wilt richten

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb voor lopig een 80mm fan er tegen aan blazen, ik hoop dat ie zo blijft werken.

maar nog tips voor een alround videokaartje? niet te duur, niet te goed, niet te slecht?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 23:39

Chop2000

Vroem

das een asus toch? ik had mijne laatst gevoltmod en der een socket a heatsink opgezet, werkt ook pfect.

niks

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-01 21:42
Gewoon naar een electronica zaak gaan met de afmetingen van je koelblok en om een fan vragen. Hebben ze vast en kost bijna niks.

• constantino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08-2022
Een asus GF5200 128mb voor 99€. Ik denk dat dit perfect is.

Verwijderd

Tips over het vervangen van de fannetjes zijn er genoeg geweest. En wat betreft die videokaart: wat eigen research had wel gemogen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.