Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Ik heb dat nog nooit gezien, wat ik wel heb gezien zijn drivers die om het serienummer van de keyboard vragen om de bijbehorende functies te installeren (meestal bij goedkope multimediakeyboards).
Omdat je bij sommige drivers ook software krijgt waarvoor je gewoon moet betalen, wat je dus doet dmv hun keyboard kopen?
Er zitten idd ook drivers bij voor die multimedia toetsjes. Maarja, die kan je ook zo in je register veranderen.
Vind het nog steeds een beetje vaag, wat heb je aan die drivers als je het keyboard niet hebt?
Vind het nog steeds een beetje vaag, wat heb je aan die drivers als je het keyboard niet hebt?
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
maybe worden de drivers en het toetsenbord niet door 1 en dezelfde fabrikant gemaakt?
Misschien is de software ook voor andere merken te gebruiken..
Waarschijnlijk zit is de eerste serie andere hardware. dus tot serienummer 1234 is driver A en vanaf 1235 is driver B (of zoeiets)
Dat heb ik met een printer. Hiervoor moet ik bij het downloaden een serienummer invullen.
Dat heb ik met een printer. Hiervoor moet ik bij het downloaden een serienummer invullen.
Pagina: 1