Toon posts:

Oversteppen van mxstream naar bbned

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal vragen omtrent de procedure voor het veranderen van mxstream naar bbned. Ten eerste bij wie moet ik zijn om mxstream op te zeggen? Is dit bij de service provider, in mijn geval Planet dus, of moet ik bij KPN zijn? Ik wil alleen adsl opzeggen, dus de telefoonlijn wil ik behouden.

Ten tweede hoe lang neemt dit process in beslag tot het moment dat ik weer internet heb en hoe lang is de downtime? Ik heb gehoord dat dit proces maanden kan duren. Ik ben nogal gehecht aan mijn internet verbinding en heb geen zin om lang zonder internet te zitten.

Ten derde welke provider is het beste? Geld is geen probleem. Ik twijfel zelf tussen Demon, Cistron, Eweka en SpeedXL.

Verwijderd

Gewoon opzeggen bij je ISP, die sturen je opzegging door naar de KPN die je lijn gaat 'slopen' waardoor deze weer ADSL vrij is. En dan kan je gaan aanvragen bij BBNed

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Er zijn al tientallen van zulke topics voor je gegaan, maar ik zal toch je vragen proberen te antwoorden.

Je moet bij Planet Internet opzeggen, je hebt een contract van 1 jaar en die wordt verlengd als het contract verloopt. Opzegtermijn is geloof ik 3 maanden voordat het jaarcontract eindigt.

Je kan ervan uitgaan dat het hele proces z'n 6 a 8 weken in beslag gaat nemen. Je zit ook te twijfelen tussen providers, ik stel voor dat je eerst gaat uitzoeken welke provider je wilt en dan dingen gaat regelen.

Welke provider het beste is, dat is best moeilijk tot bijna niet te beantwoorden. De ene provider zal dat weer niet bieden wat de andere provider wel doet.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je moet inderdaad bij je ISP zijn. Zie ook dit topic waar wel het één en ander over dit onderwerp staat.. [rml][ adsl] Planet maakt grove fout[/rml] :X

🌞🍃

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Als je planet heb duurt het vrij lang volgens een vriend van mij, hun lopen te kloten, en het contact tussen hun en kpn was niet om over naar huis te schrijven

(Zo melde kpn helemaal geen sloop opdracht te hebben enzo...)

Dan duurt het iets van 4 weken voordat je lijn vrij heb, en dan nog eens 3 weken voordat bbnet langs komt....

Trek je 56k modem maar uit de kast. :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Over dit onderwerp zijn werkelijk al tientallen topics besteed. Gebruik dus ajb even de zoekfunctie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.