Toon posts:

geen muis in win ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij opstarten pc krijg ik een 16 kleuren scherm (je weet wel zo eentje zonder videokaart drivers) en zie en heb ik geen muis.
Heb al nieuwe muis gescoord (ps2) maar ook dat mocht niet baten.
Wie kan mijn muis weer tot leven wekken????

bvd victor.

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Niet in veilige modus?

Anders zou ik de driver deïnstalleren, muis er opnieuw inpluggen en Windows ME zelf de muis laten vinden en verwijzen naar je nieuw gedownloade driver.

Maar volgens mij niet nodig, in combinatie met het 16 kleuren scherm volgens mij gewoon veilige modus. Herstart en klaar wellicht?

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Verwijderd

Topicstarter
in veilige modus heb ik inderdaad wel een muis.
maar zodra ik weer herstart is hij weer pleitos.

ps: hoe verwijder ik die muis driver als dat nodig mocht zijn?

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Mooi te horen dat het geen hardwarematige fout is.

Via het configuratie systeem via Muis (of Systeem) via de muis opties kun je ook zo van muis wijzigen. Zet hem eerst eens op een standaard microsoft ps/2 muis - werkt altijd wel (tenzij hardware fout).

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Verwijderd

Topicstarter
Dat ga ik morgen eens proberen, het is namenlijk de pc van mijn dochter en die ligt nu lekker te slapen.
Ik laat morgen dan wel even weten of het gewerkt heeft en anders vraag ik het nog wel een keer.
tnxs Victor.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Preatorium, bedankt voor je advies, je had helemaal gelijk.Na verwijderen muis driver en herstart kwam muis weer keurig in beeld.moest daarna nog wel videokaart driver opnieuw installeren maar daarna deed alles het weer als vanouds ;-)

tnxs Victor.

Verwijderd

psssttt je hoeft niet steeds te groeten hoor. Lees de FAQ
Pagina: 1