Geheugen testen

Pagina: 1
Acties:

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Jongens, ff een vraagje:
Ik kan van iemand voor een zacht prijsje geheugen kopen. Maar hoe kan ik testen of het geheugen goed is en waar moet ik op letten.

Bas

Tjielp... een vogel.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Iemand????

Bas

Tjielp... een vogel.

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
SiSoft Sandra... is wel betrouwbaar...

leg hem anders onder een X-Ray, ken je zien of het wel echt is aan de cirquitjes en zo...

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Ha ha, ik heb geen X-ray in mijn binnenzak.
Maar dat van Sisoft ga ik ff testen.

Bas

Tjielp... een vogel.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

ik zag op een computerbeurs een standje met gasten die hardware(waaronder geheugen)aan het testen waren.... misschien kun je wachten op de volgende? (13,14,15 januari geloof ik) of loop ff naar een goeie compwinkel... daar willen ze het ook vast wel voor je testen

aAarGhh

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
vraag aan het geheugen wanneer Napoleon de slag bij Nieuwpoort won hehe

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Ik heb net ffe gekeken bij de pricewatch voor 128MB geheugen, maar klopt het dat bij www.dotcom.nl 128MB geheugen aanbieden van 240 piek???

Dat is een foutje of is dat echt waar????

Verwijderd

Hmm, ook ff gekeken daar, lijkt me een omzetting, oftewel het moet 420,- zijn. De andere prijzen liggen daar vrij hoog, dus ik zou er niet van uit gaan dat het inderdaad 240 is......of het is een lokkertje...uh, nee sorry, maar....... :( :(

Als het wel zo is: er op af !!

Trouwens: sisoft Sandra niet gebruiken als je een athlon hebt, wordt tie heel zenuwachtig van...die Sandra, blue blue blue ;)

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
032mb SDRAM 100MHz fl 71,00
064mb SDRAM 100MHz fl 119,00
128mb SDRAM 100MHz fl 240,00
256mb SDRAM 100MHz fl 587,00
Andere prijzen hoog liggen????? Ik vind al hun SDRAMMEKES wel erg goedkoop!!!

• Ovide
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb toch het gevoel dat die site al enige maanden niet is ge-update, gezien de prijzen en de hardware die er niet op staat (kijk bijv. naar de moederbordjes).

Verwijderd

En als je onder good ol' DOS wil testen (als bv. Windows crasht): SystemInfo (SI.EXE) van PC Tools (uit 1993 of zo :) ) heeft een zeer uitgebreide geheugentest.
Pagina: 1