Ik ben voor mijn oma op zoek gegaan naar een telefoon omdat ze ook met de tijd mee wil
(ze is btw 76). Nou heb ik er zelf naar gezocht door merken/typen weg te strepen. De eissen die er aan gesteld worden zijn:
- goede batterij
- grote toetsen
- duidelijk display met goed leesbare letters
- makkelijk menu
- zo min mogelijk opties
Dit zijn (geen) opties voor mij:
Alcatel > niet > makkelijk menu maar onhandig joystickje, verder te kleine toetsen
Samsung > maybe > ik denk dat de toestellen te moeilijk zijn en te veel functies bevatten, misschien is de c100 wat ( ? )
Motorola > niet > menu (schijnt) een ramp te zijn
Nokia > wel > Ik zat hierbij aan de nokia 2100 te denken, volgens mij is dit een ideaal toestel. Zijn er mensen die met het menu/telefoon ervaring hebben
SE > niet > menu is niet makkelijk genoeg
Philips > niet > te moeilijk menu/bediening
Siemens > misschien > een telefoon uit de a serie?
Sagem/Panasonic/LG etc. ik heb hier geen ervaring mee, misschien dat er mensen zijn met ervaringen?
- goede batterij
- grote toetsen
- duidelijk display met goed leesbare letters
- makkelijk menu
- zo min mogelijk opties
Dit zijn (geen) opties voor mij:
Alcatel > niet > makkelijk menu maar onhandig joystickje, verder te kleine toetsen
Samsung > maybe > ik denk dat de toestellen te moeilijk zijn en te veel functies bevatten, misschien is de c100 wat ( ? )
Motorola > niet > menu (schijnt) een ramp te zijn
Nokia > wel > Ik zat hierbij aan de nokia 2100 te denken, volgens mij is dit een ideaal toestel. Zijn er mensen die met het menu/telefoon ervaring hebben
SE > niet > menu is niet makkelijk genoeg
Philips > niet > te moeilijk menu/bediening
Siemens > misschien > een telefoon uit de a serie?
Sagem/Panasonic/LG etc. ik heb hier geen ervaring mee, misschien dat er mensen zijn met ervaringen?
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B