Ja, ik heb google gebruikt, hier de search gebruikt, etc., maar ik kom er echt niet uit.
Als dit topic toch dubbel oid is, mijn excuses.
Als ik een DVD wil branden met CopytoDVD krijg ik na een aantal minuten de volgende foutmelding:
Overigens heb ik verschillende rips gebruikt om te testen, dus aan het bronbestand ligt het niet.
Iemand enig idee wat dat is en hoe ik het kan verhelpen?
Dank u.
Specs: w2k/sp4, 1 gig, Pioneer DVR-105 brander.
PS1: het branden van 'normale' CD's gaat probleemloos.
PS2: ik heb verschillende merken DVD's gebruikt, allemaal hetzelfde probleem
PS3: de foutmelding komt zomaar uit de lucht vallen, voorheen kon ik probleemloos DVD's branden
Als dit topic toch dubbel oid is, mijn excuses.
Als ik een DVD wil branden met CopytoDVD krijg ik na een aantal minuten de volgende foutmelding:
DVD brander uit de config geknald, opnieuw laten herkennen, alles in orde (dacht ik), ik ga weer branden en krijg nu deze melding:(writesector) Failed: Code 02 04 08 [NOT ready, long write in progress
Ook deze melding komt voorbij fietsen:(writesector) Failed: Code 03 0C 00 [Write error
Ik heb Nero ook geprobeerd, die begint te mekkeren over het feit dat de 'compliance test failed', ik kan dan wel branden maar de DVD is dan onbruikbaar, zowel op de PC als op de stand-alone.(OPC) failed: Code 05 24 00 [Illegal request, Invalid field in CDB
Overigens heb ik verschillende rips gebruikt om te testen, dus aan het bronbestand ligt het niet.
Iemand enig idee wat dat is en hoe ik het kan verhelpen?
Dank u.
Specs: w2k/sp4, 1 gig, Pioneer DVR-105 brander.
PS1: het branden van 'normale' CD's gaat probleemloos.
PS2: ik heb verschillende merken DVD's gebruikt, allemaal hetzelfde probleem
PS3: de foutmelding komt zomaar uit de lucht vallen, voorheen kon ik probleemloos DVD's branden