ik ben op zoek naar een slim programma dat een popbox waarop dagelijks VEEL mail binnenkomt zelf leeghaalt en beantwoord. Er komen namelijk veel (soms 1000+ per dag) standaard-vragen binnen waarvan er op basis van subject veel automatisch beantwoord kunnen worden, scheelt mij veel werk. Wat overblijft (subjects die niet 'gedekt' zijn) blijft achter in de popbox en wordt doorgestuurd naar een support@-adres o.i.d.
Ik gebruikte hiervoor altijd Xtreeme Mailxpert maar daar blijft m'n compu steeds op hangen en de regels waarop mail wordt afgehandeld werken niet perfect want er 'glipt' regelmatig mail door de regels heen die eigenlijk wel afgehandeld had moeten worden. Voor ik dus de hele E-mail tools-afdeling van download.com ga uitproberen ben ik erg benieuwd naar ervaringen met dergelijke software...
Ik gebruikte hiervoor altijd Xtreeme Mailxpert maar daar blijft m'n compu steeds op hangen en de regels waarop mail wordt afgehandeld werken niet perfect want er 'glipt' regelmatig mail door de regels heen die eigenlijk wel afgehandeld had moeten worden. Voor ik dus de hele E-mail tools-afdeling van download.com ga uitproberen ben ik erg benieuwd naar ervaringen met dergelijke software...