Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

search-results aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 17:25
Ik heb een idee, aangezien de search verrot is kan ik ook niet 123 zoeken of er al iemand is met hetzelfde idee, maarja :+
Aangezien de search toch verrot is kan diegene die hem maakt misschien direct een extra functie toevoegen? (als ik het lief vraag ;))
Soms zijn de topics zo megagroot dat je (net als bij de SE P800 topics) wel kan zoeken, maar dan krijg je alleen maar 1 topic met weetikveel hoeveel pagina's.
Is er misschien een mogelijkheid bij de search results ook die pagina's specifiek weer te geven?

Verwijderd

eerdepeer schreef op 17 augustus 2003 @ 19:09:
Ik heb een idee, aangezien de search verrot is kan ik ook niet 123 zoeken of er al iemand is met hetzelfde idee, maarja :+
Aangezien de search toch verrot is kan diegene die hem maakt misschien direct een extra functie toevoegen? (als ik het lief vraag ;))
Soms zijn de topics zo megagroot dat je (net als bij de SE P800 topics) wel kan zoeken, maar dan krijg je alleen maar 1 topic met weetikveel hoeveel pagina's.
Is er misschien een mogelijkheid bij de search results ook die pagina's specifiek weer te geven?
Hoe kom je erbij dat de Search verrot is? Pas maar op, anders heb je Kees op je dak. :) Ik denk niet dat het een goed idee is, want als je bijvoorbeeld een klein specifiek iets zoekt, ben je uren bezig met alles oplossingen door te spitten.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

search doet het weer hoor?
gebruik hem en zie dat dit al duizenden keren gevraagd is maar dat het technisch (nog) niet mogelijk is.

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 17:25
:D sorry, een paar uur tot dagen geleden deed ie het nie hor! Iig bedankt voor de snelle reacties

Verwijderd

Zie ook Erkens in het topic over de problemen als je het niet gelooft. :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

eerdepeer schreef op 17 August 2003 @ 19:09:
Wat is er verrot aan dan :?
Het maken van de searchengine (er is mij nog steeds niet duidelijk wat er kapot aan is) is wel heel iets anders dan ook gelijk maar even een feature toevoegen.

Zeker zoeen die al zo vaak is afgewezen _doordat_ het veel werk is als deze...
Ga eens gebruik maken van de werkende searchengine en zoek eens op jouw feature-request...
eerdepeer schreef op 17 August 2003 @ 19:13:
:D sorry, een paar uur tot dagen geleden deed ie het nie hor! Iig bedankt voor de snelle reacties
Joh, zie het mededelingen forum...
En een paar dagen geleden ook, dus "dagen geleden" is ook onzin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.