Toon posts:

[Outlook XP] .pst importeren, er gebeurt niets? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals velen met mij ben ik een van de afgelopen dagen ten prooi gevallen aan de blaster worm. Voordat ik kon ingrijpen, was het al te laat; ik kon windows niet meer opstarten. Afin, met een dos-boekje wist ik nog wat zaken naar een andere plek te verschepen, alvorens windows XP te installeren. Dit geldt ook voor de .pst fiel van Outlook.

Na XP weer geinstalleerd te hebben, (geen format), heb k met n patch de worm de nek om gedraaird. Maar nu, die e-mail...
Snel Outlook erop geplant enzo, en dan via Bestand>Openen>Outlook gegevensbestand, de mails weer terug nemen. Er gebeurt echter gewoon botweg niets:(

Het gaat hier om oa grote hoeveelheden kostbare informatie met betrekking tot aandelen handel etc. Weten jullie de oplossing?

Alvast bedankt!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je kunt het standaard .pst bestand even uit de betreffende map halen. Als je dan Outlook opstart vraagt hij naar het .pst bestand.Kies dan je backup bestand, en je hebt alles weer terug zoals het was.
Zo doe ik het tenminste altijd.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Outlook is een programma en hoort dus in Software Algemeen. Ik heb ook meteen de topictitel wat duidelijker gemaakt :)

Welke versie van Outlook is het precies?

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft hier Outlook XP. Sorry voor de onduidelijkheid mensen, maar k kan met al deze ellende nie echt goed nadenken:-s

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

In je "program files/common files/system/mapi/1033" (*) staat een repairtooltje: scanpst.exe. Al geprobeerd? Bewaar zorgvuldig een backup, het is nl. geen Haarlemmerolie.

(*) vervang 1033 door je eigen localeId als je geen US draait

[ Voor 14% gewijzigd door Rataplan op 17-08-2003 17:58 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost. Bedankt Fantomas; jij bracht de oplossing!_/-\o_:)
Pagina: 1